Taidan laittaa äänet kiinni saman tien striimistä.
Jonatan Iilahti KooKoon pakkina. Joo, hienosti alkoi selostus. Taidan laittaa äänet kiinni saman tien striimistä.
Edit: Onko tuo selostaja selvin päin?
Just tulin tänne tähän tarttumaan!? Siis mitä!?...Ei tuollaista selostajaa vaan voi valita jos ihan tosissaan ollaan?
EDIT: Nyt se selostamo hiljaiseksi jo!
Ei vitsi, voi vitsi jne... Peliä pelattu 18.15, peli pelattu 16.35, peliä pelattu 14.05 jne. Välillä Sportin maalissa on Puurula, välillä Iilahti ja välillä Iisalmi. Päästetäänkö tuonne aivan kuka tahansa? *huoh*Vaasassa on yleensä ollut erittäin hyvä ja asintunteva selostaja. Tämän illan selostaja on varmasti kaikkien aikojen huonoin selostaja, mitä olen koskaan kuullut missään lajissa. Nyt hän huomasi, että pelissä onkin kaksi eri Mörskyä. Huh huh. Aivan kauheaa skeidaa, yhdeksän euroa meni aivan hukkaan tämän selostajan vuoksi.
Vaasassa on yleensä ollut erittäin hyvä ja asintunteva selostaja. Tämän illan selostaja on varmasti kaikkien aikojen huonoin selostaja, mitä olen koskaan kuullut missään lajissa. Nyt hän huomasi, että pelissä onkin kaksi eri Mörskyä. Huh huh. Aivan kauheaa skeidaa, yhdeksän euroa meni aivan hukkaan tämän selostajan vuoksi.
Mikäs sen pellen nimi on?
Pitäis vissiin tilata striimi, jotta pääsisi tätä selostajaa kuuntelemaan :) .
Nyt tuo pelle varastaa koko shown ja vaikeuttaa otteluun keskittymistä. Kaveri ei ainoastaan ole pihalla kokoonpanosta ja lajin perusasioista, vaan puhuu niinkuin istuisi kavereiden kanssa saunan lauteilla tukevassa kaljapöhnässä.
Joo, ei tästä erästä jäänyt muuta mieleen kun "tuleva maailmanluokan selostaja". Taisi kumminkin olla Sportin erä, muutama hieno paikka oli maalintekoon, KooKoolla taas ei ollut oikeastaan yhtään kunnon maalipaikkaa.Vaikka tämä käy toki naurustakin, niin olin kuitenkin valmistautunut kotona asialliseen stream-lähetykseen, Mestiksen kärkiotteluun. Nyt tuo pelle varastaa koko shown ja vaikeuttaa otteluun keskittymistä.
"Sport voitti tärkeän aloituksen maalialueella""Sport tekee maalin ajassa.... kun toista erää on pelaamatta viisitoista nollakymmentäkuusi..."
Aivan huikeaa settiä.
"Sport tekee maalin ajassa.... kun toista erää on pelaamatta viisitoista nollakymmentäkuusi..."
Aivan huikeaa settiä.