Otteluseurantaketju Mestis Ke 5.10.2011

  • 12 836
  • 102

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Ottelut on:

Sport - KooKoo
LeKi - SaPKo
TUTO - K-Vantaa
Jukurit - Jokipojat
JYP-Akatemia - Peliitat (lisätään nyt vielä tämä kiimainen peli, jolle ei ole edes avattu otteluketjua.)

***

Oma mielenkiinto kohdistuu Veikkaus TV:n otteluun Jukurit - Jokipojat.

Mielenkiintoinen peli kun Ilveskasvatteja on mukana mm. Kultakypärä Juuso Rajala, pajavasara Niko Snellman ja tähtipakki Jarkko Näppilä.
 
Viimeksi muokattu:

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP-Akat. johtaa 1-0 Kankaanperä.

Lisäksi herää kysymys miten ihmeessä Purolinna ei saanut tuosta iskettyä Jukureille 1-0 osumaa :D
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP-Akat. jo 2-0 johtoon. Antti P. Jaatinen (Miika Roine, Antti Jaatinen).
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maalipyssy jo syntyessään Antti Ojanen 1-0 Jukureille.
 

Konkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitenkäs tuon Mestistv saa auki olen maksanut tilauksen mutta kun painan avaa lähetys niin ei tapahdu mitään.
 

jyly

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat
Mitenkäs tuon Mestistv saa auki olen maksanut tilauksen mutta kun painan avaa lähetys niin ei tapahdu mitään.

Toimii muuten vitun huonosti tuo palvelu muutenkin. 5e meni ihan hukkaan. 5 sec pystyy katsomaan lähetystä kun pätkäsee taas 15 sekunniksi.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mitenkäs tuon Mestistv saa auki olen maksanut tilauksen mutta kun painan avaa lähetys niin ei tapahdu mitään.

Painoin kuvaruudun keskellä olevaa "nuolta" ja minulla lähetys ainakin aukesi saman tien. Tähän mennessä Miro Hämynen on selviytynyt ihan hyvin mestisdebyytissään kun peliä Vaasassa pelattu reilut 15 minuuttia. Minulla lähetys on toiminut moitteettomasti eikä pätkimistä ole esiintynyt.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Huhhuh mikä tuomio Jukurit - Jokipojat pelissä. Akkanen roikkuu Jokipoikapelaajan jalassa ja mailassa ja kun tämä vähän kopauttaa kypärään Akkasta nousee tuomarin käsi ja Jokipojille jäähy.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tule mitään kuvaruutuakaan missä olisi nuoli.

Painoitko Sport-KooKoo rivillä katso lähetys painiketta? Aika tasaisissa merkeissä Vaasassa menty tähän asti päästä päähän. KooKoolla ollut tosin paremmat paikat lisämaalien tekoon.

Mestis-TV:ssä juuri nyt Forsbergille jäähy vaikka merkintä mestis-sivulla ollut jo ainakin minuutin. Forsberg itse loukkaantui tilanteessa ja nilkutti pukukoppiin. Toivottavasti pystyy palaamaan peliin.
 

Dynamite

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kylläpä oli surkeasti pelattu KooKoolta omassa päässä, kun Sport pääsi iskemään pelin tasoihin. Missään tapauksessa maalia ei voi laittaa Hämysen piikkiin.

KooKoo iski toisen maalin kolme sekuntia ennen erän loppumista, mutta maalia ei hyväksytty ilmeisesti sen vuoksi, että KooKoon pelaaja oli nähtävästi ajautunut maalivahdin alueelle.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Olipa taas aika helvetin karseaa pelaamista Sportilta. Miehet on omissa jatkuvasti hukassa. Varsinkin kaksikko Heikkinen-Aalto on kunnostautunut. Muutenkin ylipelataan kokoajan väärissä paikoissa. KooKoolla ollut enemmän tekopaikkoja. Sportin avaaminen ei ole hallittua, vaan selviytymistä.

Mutta tämmöistä huteraahan tää alkukausi on ollut, myös osa LeKi-pelistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös