Striimi toimii, oletko mokkulan varassa?Jahans, striimi ei toimi ainakaan nyt, ei pääse edes maksamaan tällä hetkellä.
edit: onneksi ratijo toimii
No, alivoima ainakin kestetty Vaasassa.
edit2: Jokipojille ylivoimaa, vitonen, mitä lie tapahtunut? Silvast loukkaantunut, ainakin toistaiseksi.
Striimi toimii, oletko mokkulan varassa?
Oli todella, siis TODELLA heikoin perustein tuomittu viitonen. Huhheijaa...
JIIHAA! SaPKO 0-1 johtoon!
*heh* Tämä on totta. En tiedä miksi Räsänen väkisin yrittää sijoittaa Riskaa tuohon ketjuun.Jos positiivista haetaan, niin Riska ei enää sekoita kakkosen peliä, joten saattoi olla hyväkin liike.
Jan Mikael näyttää auttavan joukkuetta etenkin aloituksissa. Saldona 4 aloitusta joista 0 voitettua. Onkse silloin 0%. Hyvähyvä!
Ja kahden miehen alivoimaa KooKoolle erän loppuun.
Miksi ei olisi takaisin kehissä? Taklauksen tultua mies oli jo polvillaan nousemassa ylös, kunnes näköjään tuli mieleen että tuohan oli laitataklaus ja vastustaja saa ulosajon jos minulle tuli pipi. Siis päätti yhtäkkiä mennä makuulleen ja nousta vasta kun ulosajo oli päätetty. Sitten ei muuta kuin takaisin penkille.Ja Silvastikin on taas takaisin kehissä eli ei onneksi käynyt pahemmin. Ekaa maali ei kyllä saisi antaa Sportille.
Miksi ei olisi takaisin kehissä? Taklauksen tultua mies oli jo polvillaan nousemassa ylös, kunnes näköjään tuli mieleen että tuohan oli laitataklaus ja vastustaja saa ulosajon jos minulle tuli pipi. Siis päätti yhtäkkiä mennä makuulleen ja nousta vasta kun ulosajo oli päätetty. Sitten ei muuta kuin takaisin penkille.
Jokipojilla jalat ja pää bussissa, kolmas kakkonen jo ekaan erään.
Näkyykö muille KooKoon pelaajien peliaikaseuranta vai onko vain minulla jotain vikaa, vikaa, vikaa.?
Baker ei nyt ainankaan huonommin niitä aloituksia raapisi, että mikä jottei voisi korvata JMJ:n.
Mitä?! Seiska(neljä)Pasi ei ole vielä noutanut meidän Hiiri Forsbergiä pois tuolta? Ei sillä, tuskin joukkueen pelissä näkyisi millään tavalla vaikka poisto tapahtuiskin. Mun mielestä ainakin yks kauden turhakkeista.