Todella turhauttavaa, Ei näköjään saa pelata ollenkaan.Tuomari tottaa heti roolia Vaasassa. Olisi vähintäänkin toivotavaa, että tuomari antaisi joukkueiden pelata eikä puuttuisi pikkumaisuuksiin.
..siis maalin tarkistus ?? vai ..Kyllä kauan Vaasassa pojat arpoo videon kanssa....
Kyllä kauan Vaasassa pojat arpoo videon kanssa....
Mielestäni selkeästi ohjasi kiekkoa luistimella (ei potkaissut) "tahallaan", siis en väitä tuomareita vastaan. Todella vaikeasti tuomittava tilanne.Ei tuo ole potku vaikka jalkaan osuukin. Eihän siinä hyökkääjä edes näe kiekkoa.
Mielestäni selkeästi ohjasi kiekkoa luistimella (ei potkaissut)
Jos minä tuliksen säännöt oikein, niin tahallinen ohjaus luistimella vastaa potkaisua. Korjatkaa jos olen väärässä. Silti 2-1 maali olisi ollut todellakin tervetullut.Sitähän minäkin. Ei potkaissut. Silti potkumaaliksi tuomittiin.
Muistaakseni sääntö meni jotenkin niin, että maali hylätään, jos pelaaja tarkoituksellisesti potkaisee kiekkoa tai tarkoituksellisesti ohjaa kiekon maaliin muulla kuin mailallaan.
Sen haluaisin oikeasti nähdä, onko paljonkin tullut harjoiteltua?Entä jos pelaaja tekisi futistyylisen syöksypuskun?
Hyvä Miika! 2-1
Taitaa olla ensimmäistä kertaa me ollaan eri mieltä :)Balsamia haavoille, mun mielestä hylätyn MAALIN jälkeen