Otteluseurantaketju Mestis 1.11.2010 KooKoo-SaPKo

  • 2 589
  • 9

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ottelunaikainen kommentointi voitaneen käydä täällä.

Heti oli ihan mielenkiintoista kuulla Ikan kommentit Yaworskista ja Tikusta&Takusta. Eipä taida enää oikein toivoa olla Ivy Leaguen pojasta, tai ainakin noin olin itse Lehkosen puheista lukevani. Uusi seura löytynee pomminvarmasti ennen joulua?

Lisäksi noista Hämeenlinnan pojista vähän särähti, että ovat jotain tietoisia projektipelaajia, joilta ei edes lähtökohtaisesti ole oletettu mitään kovin kummoista. Noh, ehkä nuo tuolla toimistolla tietävät jotain mitä me tasalakit emme.
 
Suosikkijoukkue
Go On KooKoo, X-Men
Aivan loistavat ensimmäiset 5minsaa! YV maali Luigilta, Järvisen ja Hokkasen syötöistä? Toinen YV ei tulosta mutta vetoja oli todella kiitettävästi ja tilanteita oli. Mielenkiinnolla katson pysyykö vire päällä?
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kuudeskymmeneskolmas kerta toden sanoi eli Jounin vävy heitti Mestis-uransa avausmaalin. Lisää samaa, kiitos. Hapsun ennätys(?) (<= Everton..) jäi siis koskemattomaksi.

Tami erätauolla hehkutti Kouvolan hallia. Kuuden parhaan hallin joukossa koko maassa, Tamin vaatimattomalla ekspertiisillä. Pakkohan se on uskoa.

"Oon mä muutaman niitä käynyt nostamassa." - Tami Mestis-valmennushistoriastaan... On se hieno mies!
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, Naminami-Jami tuolla myös tarttui näihin meidän projektipakkeihin (puhui toki Tepsi-lainoista, mutta viittasi Ikan HPK-junnu puheisiin) ja ihmetteli mitä KooKoo saa itselleen tästä "kehitystyöstään"?
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
SaPKon pelihän tämä on kaksi erää ollut. SaPKolta hyvää vieraskiekkoa ja KooKoon peli on vastaavasti ihmeellisen tahmeaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hapsun ennätys(?) (<= Everton..) jäi siis koskemattomaksi.

Onhan niitä ollut (ainakin muissa joukkueissa) yli sadan Mestis-pelinkin maalittomia veteraaneja. Hapsulla oli pelejä Googlella löytyneen pelaajakortin mukaan ennen avausosumaansa 92 kappaletta (joista 82 runkkiksessa).
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Onhan niitä ollut (ainakin muissa joukkueissa) yli sadan Mestis-pelinkin maalittomia veteraaneja.

On toki, mutta juuri tuota KooKoon "ennätyslukemaa" hain. Ja kiitoksia muuten taasen.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ari Gröndahl taisi olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös