Hyvänä esimerkkinä tuo Moseksen jäähy. Kaveri olisi voinut ajaa kärppäpelaajaan kiinni aiemmin ja sitten huitoo lähinnä omaa vitutustaan kun Kärpät sai paineen aikaiseksi hänen slubailunsa takia.Kurittomia ja turhia jäähyjä.
Mitä vittua? :D Ei ton enemmän ois päähän voinu nasauttaa mitä Puustinen veti.
E. Ois Generous voinu Hirsomaisesti kalastaa vitosen mutta oli menossa kouluttamaan poikaa noin 2 sekuntia osumasta.
Viihdyttävä erä ja Kärppien kohtuullisen kovalta etukäteen jo vaikuttanut Maxwellin kenttä kiekottelee 2-1...
Jokeiden hyvä ote suli siihen Tyrväisen ottamaan rangaistukseen. Toki Oulussa joutuu usein pelaamaan myös Kärppiä kuin tuomareita vastaan.
Katsohan uudestaan.
Puustinen tuli sivulta taklaamaan "kolmantena" tilanteeseen, ja Generous laitaväännössä, kyyryssä ollessaan ei osannut varmaan odottaa sitä. Taklaus tuli sivulta olkapäähän.
Tämän jälkeen Nurmi alkoi piestä Puustista.
Miltäs Turussa näytti ensimmäin erä?
Ilmeisesti olin väärässä kun niin moni on eri mieltä paremmin nähneenä.
Eivät nuo jumbolla sitä enää pyörittele, mutta sen perusteella napsahti suoraan päähän. Kuten myös näytti pelinkin aikana.
Ilmeisesti olin väärässä kun niin moni on eri mieltä paremmin nähneenä.
Mikä oli täysin oikein.
Ihan uskomaton tuomarilinja Raksilassa. Saa nähdä, selivääkö Jokerit alle 20 jäähyllä tänään? Luulin jo, että ensimmäisten minuuttien salliva linja pitää, mutta olin väärässä. Kärppien 1-1-maalista voi jokainen tehdä myös omat johtopäätökset.