Otteluseurantaketju Liiga 15.4.2015 (1. finaali)

  • 70 744
  • 834

huhheijaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pienet marginaalit. Jyväskylässä ja Saimaan rannoilla ainakin ollaan tyytyväisiä. :)
En kyllä ole, mutta ei sitä harmitusta varmaan tarvitse edellisiin vastustajiin purkaa.

Totta, harvinaisen katkeria häviäjiä kyseisillä paikkakunnilla. Tappara oli just tuon verran parempi tänään, onnea.
Eli nyt, jos joku edellinen vastustaja on Tapparan wagonissa se menee täysin katkeruuden piikkiin? Minä olen varmaan sitten hieno häviäjä, kun olen ehkä lievästi teidän wagonissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikse viime vuonna ollut 1-3 -> 4-3 ?
Tokijoo, mutta viime kausi oli viime kausi. Tämän kauden Tappara on viime kautista vahvempi, ja vastaavasti Kärpät viime kautta heikompi.

Pienestä toki oli kiinni tänään, ei siinä mitään. Kärpiltä hyvä kolmas erä.
 

Nemesis63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, sympatiat Pelicans
Olipa lässähdys loppuun. Maxwell komeasti maskissa ja maailmanluokan ohjaus omaan ylänurkkaan.

Ei siinä, hatarasta ulkomuistista maalipaikat Kärpille, perjantaina jatketaan.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Erityisesti kiitokset tähän ketjuun Bob Rambo, Jupa, Sabaton, Jääkoneenkuljettaja yms.
Herrasmiehille peukut hyvistä kommenteista, jatkakaa.

Tappara oli tänään paree, pe jatketaan. Nou hätä, tää on hienoo aikaa tää kevät.
Lumet sulaa, ihmiset pörrää takapihalla, ja nyt on pakko sanoo, anteeksi vain että olen nähnyt merkin miksi taas kevät tulee...
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta

Puliukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät hävinnyt marraskuussa viimeksi kaksi peliä putkeen. Perjantaina Tampereelta siis voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös