Uleåborgir kirjoitti:Vittu 1-4 JYPille. Mikkonen (Männikkö) 36.45. YV. SAATANA!
Kaveri on kyllä melkoinen selvännäkijä.. Kai oli vetoja pelissä? :)RuuhkaTukka kirjoitti:Taidan lähteä teippaamaan katon paremmin kiinni...
peikko#13 kirjoitti:Sanoppa muuta. Stenkan mukaan helponlaisia maaleja.
RuuhkaTukka kirjoitti:Oulussa suorastaan pelottavan tyyni ilma. Taitaa olla koko kaupunki myrskyn silmässä. Odotetaan mielenkiinnolla iskeekö hurrikaanin laita kaupunkiin toisen vai kolmannen erän aikana.
Oulun tuhoa odotellessa olutta ja leijonaa.
Lord Maza kirjoitti:JYP NÖYRYYTTÄÄ SUURTA JA MAHTAVAA KÄRPPÄ-LAUMAA!!!!! HAHAHAHAHA!
McWerkko kirjoitti:Se on kato helppoa kun sen osaa... Tynin mukaan Kärpät tällä hetkellä on ihan kusessa...
Humpauttaja kirjoitti:85-ikäluokkaa, eka peli, jossa pääsee kentälle. Toki oli Blues-pelissä jo kokoonpanossa. By the way mun parhaita kavereita yläasteella. JESH!
Humpauttaja kirjoitti:Hahaa. Pitkästä aikaa Oulun pojat on kunnolla tappiolla JYPPIÄ vastaan. Nyt ei saa enää hävitä tätä.
Pee kirjoitti:Ja teki minun taakseni pari maalia JyP HT:n korttelikiekkopelissä ystävänpäivänä 1993, jolloin toimin Huhtasuon alueen joukkueen maalivahtina (löytyy myös DVD:ltä tämä ottelu). Voidaankin siis sanoa, että kiitokset Virpiön SM-liigauran avausmaalista voidaan antaa minulle, joka nosti Jounin maalintekoitseluottamuksen jo pikku poikana huippuunsa. :)
Groove Armada kirjoitti:Katos, GH heräsi myös, kun JYP nyt pärjää. Ajattelin, että olit jo poistunut radion äärestä kun 1-1 tilanteessa niin manasit.
Reipas kirjoitti:Tappara-Pelicans
34.45 Lasse Jämsen 0-1 (Kimmo Pikkarainen)
Kahden voittopelin putki häämöttää.. Eihän Tappara tuolta enään noude, eihän?