Moderaattorit
Jäsen
Ottelun aikainen seuranta, reagointi ja kommentointi tähän ketjuun, kiitos.
- Moderaattorit -
- Moderaattorit -
tuuski kirjoitti:Leino on ollut loistava. Itselleni pieni yllätys, että Ville pystyy EHT-temmossakin dominoimaan kenttää halutessaan. Tosin, parhaimmillaanhan Leino oli viime kaudellakin pelien kovetessa. Yv-aika jäi muutamaan sekuntiin vaikka(/koska) hommasi 100 prosenttia Ruotsin jäähyistä.
Ai niinkuin äsken Ruotsin tekemässä maalissa?Sabata kirjoitti:Kyllä minä näkisin, että yksi suuri syy siihen että Kipru on mukana tässä joukkueessa, on Aki Berg. Berg ja Kipru toimivat yhdessä hienosti, ja ovat hyviä ystäviä siviilissäkin. En usko että Kiprusoffia olisi valittu mukaan koko ryhmään, jos Berg pelaisi esimerkiksi NHL.ssä vielä. Eikö ollutkin hieno huomio muuten.
SergeiK kirjoitti:Berg tekee taas kaikkensa tässäkin pelissä, että Hurme ei jää liian paljon molaripörssissä Wallinheimon taakse.
Sabata kirjoitti:Kyllä minä näkisin, että yksi suuri syy siihen että Kipru on mukana tässä joukkueessa, on Aki Berg. Berg ja Kipru toimivat yhdessä hienosti, ja ovat hyviä ystäviä siviilissäkin. En usko että Kiprusoffia olisi valittu mukaan koko ryhmään, jos Berg pelaisi esimerkiksi NHL.ssä vielä. Eikö ollutkin hieno huomio muuten.
Olen maininnut Aki Bergin nimen tällä foorumilla kaikkiaan neljä kertaa.Grainger kirjoitti:Nyt olen aivan varma, että Berg on kussut SergeiK:n kahviin. Sen verran tuubaa kyseinen nimimerkki heittää Akista koko ajan ja kaikkialla.
Heh, samat tunnelmat täällä. Lisätään vieläMustelma kirjoitti:Huh, mitä paskaa. Suomella on taas valtaosa pelaajista niin oksettavia pelaajatyyppejä maustettuna Mertarannan asiantuntevuudella, Tapio "Homo" Suomisella sekä Alpo "Arvot" Suhosella, että huomaa kyllä YLE:n EHT-lähetyksen olevan käynnissä.