Otteluseurantaketju: Eisbären Berlin - Oulun Kärpät 8.10

• 19 948
  • 115

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pistetään nyt tälläinen pystyyn, en tiedä sitten kuinka aktiivinen ketju tulee kun maksullisella kanavalla näkyy. Kokeillaan kuitenkin, ja itse voin ainakin päivitellä tänne aina kun jotain merkittävää tapahtuu.

Studio starttasi, heti voi sanoa että paljon on tultu eteenpäin HN-ajoista. Toki ensinäkemällä jonkun verran matkaa Canalin/Nelosen meininkiin.

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Ihaillen voi katsoa jäätä ja pelipaitoja. Kärpille nuo paidat liigaan heti :)

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Aika mielenkiintoinen tuo alku peliin, ykkösviisikot erikseen jäille ja odottelemaan toisiaan vasten keskiympyrään.

Melkein täysi hallikin näyttää olevan, aika erilailla SM-liigamatseihin verrattuna....

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ihaillen voi katsoa jäätä ja pelipaitoja. Kärpille nuo paidat liigaan heti :)

Jep, törkeän siistit... Kiva nähdä myös Bluesin paidat, toivottavasti noita saa ostaa fanituotteinakin jatkossa.

Muutenkin aika makea mesta toi o2 Arena. Ulkoa halli on aivan törkeän iso, olin palloilemassa itse siellä heinäkuun tienoilla.

stones

Jäsen
Juu tottakai. Kirjaudun ja kaikki on ok siihen asti kun pitäisi alkaa kattomaan lähetystä niin pompsahtaa vaan tuo luukku ruudulle mistä voi tilata paketin. Kaikki tosiaan oon tilannu, vahvistanut ja maksanut jo pari päivää sitten mutta mitään ei tapahdu. Pelikin alkaa ihan just. Alkaa vituttaa.

Joko kokeilit soittaa tuohon asiakaspalvelun numeroon 0303 9800 (ma-pe 9-20). Jos vaikka päivystävät vielä? Tai tuonne nettitv@mtv3.fi osoitteeseen sähköpostia.

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
5e. 1vuorokausi, 10e 1viikko ja 20e koko kausi.

Ja mistäkähän saa vitosella tämän yhden vuorokauden ostettua, kun mulle ei anna semmosta vaihtoehtoa ollenkaan. Toisaalta maksuvaihtoehdoista näyttäisi puuttuvan sekä sampo, että tekstiviesti -maksutavat.

Vai onko tää vitun paska hajoamassa...

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Jaahas, Eisbären johtoon, OP Grönholmin emämunauksesta. What a wonderful start.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vittu tuota selostusta, kun se tulee etuajassa aivan samalla tavalla kuin Victory-cupin matsissa.

Taitaa olla vielä paskatauti Kärpillä, ainakin sen verran aneemista touhu on. 1-0 jääkarhuille.

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Jaha Berlin 1-0. Todella mukavaa kun yleisön reaktio kuuluu taustalta noin pari sekunttia kuvan edellä.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Taitaa olla vielä paskatauti Kärpillä, ainakin sen verran aneemista touhu on. 1-0 jääkarhuille.

Kun katseli pelaajien kasvoja ennen jäille menoa, siellä näkyi kyllä niin pelokkaan oloisia ilmeitä, että aikamoisen herätyksen Alatalo saa kyllä noihin taikoa.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ihaillen voi katsoa jäätä ja pelipaitoja.
Hienot paidat, mutta numerot selässä pitäisi olla mustat tai ainakin mustalla reunuksella jotta erottuisi telkkarissa.

Kova aloitus jääkarhuilta, löivät kovaa painetta syvälle kärppäpäätyyn ja taklailivat ronskisti mehuja kärppäpakeista, jonka seurauksena Korpikari veti hätärin suoraan hyökkääjän lapaan ja 1-0 jääkarhuille.

stones

Jäsen
Pikkasen on kuvan ja äänen synkronisointi pielessä Netti tv:ssä, eli kuva tulee ärsyttävän paljon myöhässä suhteessa tuohon ääneen. Saukkonen tuulettaa jo maalia, kun kuvassa vasta tapahtuu kiekonmenetys siniviivalla...

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja mistäkähän saa vitosella tämän yhden vuorokauden ostettua, kun mulle ei anna semmosta vaihtoehtoa ollenkaan. Toisaalta maksuvaihtoehdoista näyttäisi puuttuvan sekä sampo, että tekstiviesti -maksutavat.

Vai onko tää vitun paska hajoamassa...

Valitse se KiekkoLeijonat+CHL -laatikko ja sieltä sitten 1.vuorokausi 5e

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vittu että menee hermo tuohon selostukseen. Ensinnäkin siihen että se on kaksi sekuntia edellä, ja toisekseen siihen että Saukkonen on pässi. Ei ihan ollut CHL:n ensimmäinen maali, kun esim UFA paiskasi jo seitsemän.

Mikkola tasoittaa.

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Valitse se KiekkoLeijonat+CHL -laatikko ja sieltä sitten 1.vuorokausi 5e

Kiitos tuhannesti. Joku se pelasti minunkin päivän!!! Tumpelo ku en tuota heti äkkäsy...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy