Lape7 kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti laittaa linkkiä nettiradioselostukseen, niin saisin minäkin jotain sisältöä perjantai-iltaan.
Oletkos kuunnellut koskaan HPK:n pelien selostusta? Siellä niitä mainoksia vasta pukkaakin.peno kirjoitti:Oudon paljon kyllä mainoksia pukkaa kokoajan...
LukkoUkko79 kirjoitti:Oletkos kuunnellut koskaan HPK:n pelien selostusta? Siellä niitä mainoksia vasta pukkaakin.
Lape7 kirjoitti:Voisiko joku ystävällisesti laittaa linkkiä nettiradioselostukseen, niin saisin minäkin jotain sisältöä perjantai-iltaan.
archieG kirjoitti:Luultavasti Jeren ryntäysjäähystä riittää parranpärinää jälkeenpäin. Vähän ponnettomalta HIFK:n erä vaikutti, näin netin kautta katseltuna.
hylsy kirjoitti:Onko Hakki humalassa?
-OO- kirjoitti:Toimiiko teillä tuo Ramonan selostus kun minulla ei jostain syystä suostu toimimaan?
Kuin junan vessa. Topo meinas just tehdä Hannuksen syötöstä.-OO- kirjoitti:Toimiiko teillä tuo Ramonan selostus kun minulla ei jostain syystä suostu toimimaan?
Täällä ainakin toimii.-OO- kirjoitti:Toimiiko teillä tuo Ramonan selostus kun minulla ei jostain syystä suostu toimimaan?