Näyttää jatkuvan sama meininki kuin aikaisemminkin Raumalla, IFK on hätää kärsimässä heti alusta... Toivottavasti HIFKi saisi tehtyä tasoituksen mahd. pian.
Näyttää jatkuvan sama meininki kuin aikaisemminkin Raumalla, IFK on hätää kärsimässä heti alusta... Toivottavasti HIFKi saisi tehtyä tasoituksen mahd. pian.
Mä taas olen saanut radiosta sellaisen kuvan, että jätkät on aloittanut varsin pirteästi. Järventien mokan takia Lukko pääsi vaan rokottaa. Turhan paljon tulee näitä yksilövirheitä.
Kuuntele Radio Ramonaa niin pysyt kärryillä. IFK painaa kovin päälle.
Meitin radiossa sanotaan, että tuomareilla salliva linja eli kovaa pelataan ja se on kuulemma eduksi IFK:lle, jos näin jatkuu.
Itse peli ei niin kiinnosta, mutta loistavaa viihdettä on Ramonan otteluselostaja...Äijä meinaa tukehtua kun huutaa ja elää tunteella pelissä mukana =) Loistava meininki, toivoisi hiukan lisää samanlaista eloa ja meininkiä myös KalPan pelien selostuksiin...Toivottavasti IFK ottaisi pisteet Lukolta, näin kuopiolaisittain katsellen..Pahalta näyttää siinä mielessä.
Itse peli ei niin kiinnosta, mutta loistavaa viihdettä on Ramonan otteluselostaja...Äijä meinaa tukehtua kun huutaa ja elää tunteella pelissä mukana =)
Petrell boxiin ja kohta se on varmaan 3-0. Heikolla prosentilla hoidellaan näitä kovia joukkueita, ei lupaa hyvää kevättä ajatellen.
Tilanne ei ole mitenkään mahdoton, mutta mahdollisimman nopeata pitäisi kavennus tehdä
En nyt mitaan tilastoa pysty asiasta esittamaan, mutta olisi kylla todella harvinaista etta lukko talla kaudella menettaisi kahden maalin johdon. Ei ihan heti tule mieleen tuollaista tapahtumaa.
En nyt mitaan tilastoa pysty asiasta esittamaan, mutta olisi kylla todella harvinaista etta lukko talla kaudella menettaisi kahden maalin johdon. Ei ihan heti tule mieleen tuollaista tapahtumaa. Vai oliskohan Kalpa tuohon pystynyt? sita matsia en itse kuunnellut.