Ymmärrettävää. Niille taisi olla eilen parempaa käyttöä? =)No niin ,tänään päivä-pelejä, hienoa. Kaapissa ei ole olutta, saatana.
Tässähän voisi miettiä aikaisen ottelun seuraamista, jos ei olisi noin HMV tiimit... No, kai sitä voi vähän silti seurata.
Huvinsa kullakin. Itse tykkään kalastuksesta.Huvittavinta tässä on että oman suosikkijoukkueesi kohdalla lukee San Jose. *hymiö*
Huvinsa kullakin. Itse tykkään kalastuksesta.
Tarpeeksi pienellä nuotalla kun troolaa, tarttuu särkiäkin.Särkeä tykkäät varmaan nostella järvestä. Minua huvittaa, kuinka vilpertin heitot uppoaa aina joihinkin kanssakirjoittajiin syvälle. Hieno mies, vaikken tunnekaan.
Särkeä tykkäät varmaan nostella järvestä. Minua huvittaa, kuinka vilpertin heitot uppoaa aina joihinkin kanssakirjoittajiin syvälle. Hieno mies, vaikken tunnekaan.
Nonnii, ekasta pelistä ei voi kun parantaa. Kiekkoa ja ennen kaikkea miestä kohti Lundqvistin maalia, ja sarjaa tasoihin.
Olikos ketjuja jossain?
Ärsyttävä ääni kyllä kaverilla. Onko tää ukko muuten jonkun joukkueen vakituinen selostaja? Tiukkaa tekis kuunnella tän herran selostusta 82 peliä.Ei jumalauta, NBC:llä taas tämä paska selostaja. Täytyypä vaihtaa feediä.
Voi luoja mikä jäähy Simmerille...
Toivottavasti ei ratkea tällaisiin, järjettömiin vihellyksiin ..