Otteluseuranta TO-PE yö 24-25.10.2013

  • 9 388
  • 65

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Krejci upottaa särjet, oli jotenkin helppo aavistaa katsellessa laukaisutilastoja. :)

EDIT: livetulokset kertoivat maalintekijäksi Krejcin ja sen kirjoitin ensin, sitten ylempänä mainittiin Lucic, joka taidettiin vielä vaihtaa Krejciin, kun itse olin jo ehtinyt "korjata". Maalia en siis nähnyt.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
59:59,2... Voi vittu.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ja maailman paras laitahyökkääjä. Huumoria huumoria.

EDIT: osuikohan Shaw, meni hidastus ohi.
 

Mostal0

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun joku kerran kysyi niin Vataselta ei mitään häikäisevää suorittamista. Parin hyvän nousun vastapainoksi avaukset napsuvat turhan usein väärään lapaan. Liike kyllä miellyttää.

Ankat eivät ole muutenkaan ihan terävimmillään. Koivu on ollut energinen ja Getzlafilla sekä Etemiltä pari mieleenjäänyttä ratkaisua hyökkäyspäässä. Montreal puolestaan on ratkaissut paikoistaan ja ollut muutenkin askeleen edellä. Sekä Hiller, että Price ovat pelanneet ainakin minun silmääni melko varmaotteista peliä.
 

Habitant

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, Green Bay Packers
Anaheim kavensi Gorgesin kiekonmenetyksestä tilanteeksi 3-1. Seuraavaksi jälleen NHL:n surkeimmalle YV:lle mahdollisuus kun Habsien pelaajalle penaltia.
EDIT: Ei toimi kyllä tuo Anaheimin YV sitten yhtään...ja se loppuikin lyhyeen kun Boninolle 2min.
 

numB62

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KoTU, Jets, Ville Rajala
Jahas, Dallas taisi ratkoa matsin. Pariin minuuttiin 3 maalia ja peli on 4-1
 

Steus

Jäsen
Upea stand-o Koivulle, kun mies viettää viimeiset 20-30 sekuntia kentällä. Linjurikin antoi kunnolla aikaa yleisölle ja Sakulle ennen kuin tiputti aloituksen.

Habs pari potkua edellä koko pelin ajan ja 4-1 lukemat tekevät oikeutta pelille.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Montreal pitää pisteet kotonaan hallitulla 4-1 voitolla Anaheimista! Hyvä esitys tuli henkisesti hyvään paikkaan, 2 edellistä kotiottelua päättyivät täydellisen turhiin maalin tappioihin...


Kolmas erä meinasi mennä Habsin osalta hieman liikaakin varmisteluksi, mutta Anaheim tappoi itse oman eräänlaisen kirinsä ottamalla jäätävän tyhmän jäähyn hyökkäyspäässä. Rene Bourque sai tuolla ylivoimalla palkinnon suhteellisen hyvästä esityksestään maalin muodossa.



Yleisesti ottaen ottelu oli aika tavallinen arkipeli, mieleen ei jäänyt mitään elämää suurempaa. Jos Montreal saisi marraskuun aikana sairastupaa vähän tyhjemmäksi, niin eiköhän tästä vielä ihan hyvä kausi ole tulossa...
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Hanzal ja Doan tuovat Kojootit minuutissa tasoihin. 4-4.
Kings johti jo 4-0.

Ja Richards 5-4 läpiajosta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös