Otteluseuranta to-pe 2.5-3.5 2013

  • 18 537
  • 223

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Voi vitun Datsyuk, olisit nyt saatana tehnyt tuosta. Vittujen vittu.
 

haepis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit, KooKoo, Red Wings
Miksi vitussa sinä et Pavel tee tuosta maalia? Aivan käsittämätön torjunta Hilleriltä. Wings YV.
 

Bartholomew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings
Jäähyjä tullut vähän hassuista tilanteista. Monta selvää jäähyä jäänyt puhaltamatta, ja sitäkin enemmmän köykäisiä jäähyjä vihelletty. Siihen en ota kantaa onko tästä linjasta kumpikaan joukkue saanut etua. Ihan vaan tälläisenä ihmettelynä.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä en tajua miten voi lopettaa pelin kertakaikkiaan tolleen. Kyllä on sellaista sekoilua että ei edes harmita jos häviö tulee. Mut toivottavasti jätkät saa käärmekeittoa nyt pukuhuoneessa ja iskee voittomaalin. Olen aina sanonut että peli kestää 60 minuuttia. Oli tilanne sitten 2-1 tai 10-1.
 

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä en tajua miten voi lopettaa pelin kertakaikkiaan tolleen. Kyllä on sellaista sekoilua että ei edes harmita jos häviö tulee. Mut toivottavasti jätkät saa käärmekeittoa nyt pukuhuoneessa ja iskee voittomaalin. Olen aina sanonut että peli kestää 60 minuuttia. Oli tilanne sitten 2-1 tai 10-1.

Se kumpi joukkueista ajattelee, että peli kestää 60 minuuttia, todennäkösesti hävii tän :)
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Filppula vei Lovejoyn aika perusteellisesti pihalle, kun syötii jatkoajan voittomaalin. 1-1 ja tästä tulee nyt varmaan pitkä ottelusarja. Kurkistin äsken, että onko peli kesken ja 15 sekunnin päästä Detroit teki voittomaalin.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei voi mitään. Toivottavasti se nousu tasoihin kolmannessa erässä kertoo jotain Anaheimin joukkueen asenteesta ja iskukyvystä Detroitia vastaan. 1-1 -tilanne ei ole kuitenkaan niin huono tilanne lähteä Detroitiin. On varmasti todella tiukkoja pelejä tulossa lisää tässä sarjassa.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Heräsin vähän ennen kahdeksaa ja teksti-tv:stä näin että jatkoajalle mentiin Anaheimissa, joten äkkiä stream kehiin (juuri jatkoaika alkamassa). Eipä tarvinnut kauaa katsoa. Taisi olla pari vuotta sitten kun hyppäsin peliin kesken jatkoerän ja ratkaisu tuli n. 10 sekunnissa Sharksin pelissä.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
Ei kyllä ihan pysty ymmärtämään sheldonin viikateiskua kaverin sääreen puolminsaa ennen kolmannen loppua. Vaikkei lopussa mistään vihellettykkään niin joku vitun järki käteen..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös