Otteluseuranta ti-ke yö 8.5-9.5

  • 7 687
  • 79

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Just nyt oon aika ylpeä kannattamastani joukkueesta.
 

Weikkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, RoPS, Devils, 49ers, LFC
Just nyt oon aika ylpeä kannattamastani joukkueesta.

Kyllä! Aivan valtavan hieno esitys joukkueelta läpi sarjan. Ennen sarjaa ajattelin, että Devils vie helposti jos Bryz pelaa huonosti. Toisin kuitenkin kävi, Bryz pelasi loistavasti suurimman osan ajasta mutta Devils vei silti. Tästä on hyvä jatkaa, tuli vastaan sitten Rangers tai Capitals.
 
Viimeksi muokattu:

HokejGirl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Metallurg Magnitogorsk
Se on siinä... Girouxkin kävi jäällä kättelemässä ja kiittämässä.
Kyllä kyyneleet tänäkin keväänä tuli liian aikasin, oon kyllä aika väsynykkin.
Onnea Devils, olitte parempia.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
En olis uskonut ensimmäisen pelin jälkeen, että Devilsillä olisi juurikaan jakoa koko sarjassa. 0-4 seuraavat pelit. Mitä tästä opimme?

Jääkiekko ei ole uskon asia.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Just nyt oon aika ylpeä kannattamastani joukkueesta.

Todellakin! Kaikki joukkueessa taistelee, sinä ei ole yhtään heikkoa lenkkiä. Eikä ensimmäisen pelinkään tappio lannistanut, vaikka Flyers vei jatkoaikaa miten tahtoi. Ennen sarjaa oletin, että Flyers vie ja Devils rimpuilee, mutta vielä mitä. Devils hyppäsi kuskin paikalle eka pelin jälkeen ja ajoi suvereenisti maaliin. Kiitos Flyers vastuksesta, hieno sarja oli.

Allekirjoittanutkin innostui NHL:stä jälleen niin, että MM-kisatkin jäävät ihan varjoon. Tästä kun ei ole jääkiekkoliitto tai MTV3 rahastamassa. Kiitos Devils!!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös