Otteluseuranta ti-ke yö 19.10

  • 7 994
  • 71

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Ja taas mennään noin puolen tunnin kuluttua:

Klo 02:00
Boston - Carolina
Washington - Florida
Columbus - Dallas

Klo 02:30
Minnesota - Pittsburgh
Ottawa - Philadelphia
Montreal - Buffalo

Klo 04:30
Calgary - Edmonton

Klo 05:00
Vancouver - NY Rangers
Phoenix - Chicago

Klo 05:30
Los Angeles - St. Louis


Itse tulee taasen väijyttyä Phillyn peliä ja Buffalonkin peli kiinnostanee sen verran, että tulee sivusilmällä vilkuiltua.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Lets go, Capselit! Buffalo singlenä, eli Leino verkot tötterölle. Eilen pelasin Teemua vastaan ja sehän ranko heti.
 

Sutter #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hurricanes, CC, Jokerit
Anthony Stewart vie Carolinan johtoon!! Nelosketjulta erittäin hyvä paine päädyssä ja Stewart lyö riparista sisään. Pitkänen ja tällä kaudella ekaa peliä pelaava Brett Sutter sai syötöt.
 

höntsäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viihdyttävää jääkiekkoa pelaavat joukkueet
Anteeksi laiskuuteni, mutta:

Antakaas joku hyvä streami Boston-Carolina ja/tai Minnesota-Pittsburgh peliin!
 

TML

Jäsen
Semiärsyttäviä nää CSN:n Caps-selostajat. Panthers ollut aika purjeessa ottelun alun, mutta mukavan fyysistä on peli ollut toistaiseksi.
 

ace

Jäsen

Kiitoksia minunkin puolesta tästä linkistä. Olen vasta pari peliä katsonut streamin kautta, eikä nämä hommat ole kauhean tuttuja, mutta tuoltahan löytyi myös MON-BUF ja vieläpä aika hyvällä kuvalla.

Kiinnostaa todella Jesus Pricen nykykunto, se ei ilmeisesti kovin häävi näin alkukaudesta ollut. Toivottavasti kuitenkin jo parempaan päin.

Kiinnostavaa nähdä muutenkin Habs ekaa kertaa tällä kaudella, alku olisi voinut olla koko joukkueelle parempi. Toivottavasti Subban jatkaa siitä, mihin viime kaudella jäi.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Löytyiskö streemia Pensin peliin? Noi wizwigin ei toimi, toinen näyttää Carolinan peliä ja toinen ei toimi mulla.

Edit: Kiitos höntsärille!
 
Viimeksi muokattu:

höntsäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viihdyttävää jääkiekkoa pelaavat joukkueet

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Tähän on viime vuosina tottunu, mutta kyllähän se välistä vituttaa. Mut luotto on kova, että 5-10v päästä taas huipulla.
 

ace

Jäsen
Ainakaan Montrealin asukkaat eivät varmaan olisi 20v. sitten uskoneet, että tulee päivä, jolloin Canadiensin kokoonpanossa on kuuden eri maan kansalaisia. Eikä myöskään sitä, että lähes puolet kokoonpanosta on muualta, kuin Pohjois-Amerikasta.

Siellähän se Subban jo hämmentää!
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Philly aloittanut tosiaan hyvin ja tehot jakaantuneet hyvin Readille, Simmondsille ja Girouxille. Ylivoimaakin vielä jäljellä, tähän erän loppuun vielä 4-0 niin alkaisi näyttää hyvälle...
 

Daigle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators & LFC
Ainakaan Montrealin asukkaat eivät varmaan olisi 20v. sitten uskoneet, että tulee päivä, jolloin Canadiensin kokoonpanossa on kuuden eri maan kansalaisia. Eikä myöskään sitä, että lähes puolet kokoonpanosta on muualta, kuin Pohjois-Amerikasta.
Laskin itse 7 ei-USA/ei-CAN Canadiensin sivuilta. Tanska, Ruotsi, Valko-Venäjä, Tsekki, Sveitsi, Venäjä ja Slovakia.
 

Sutter #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hurricanes, CC, Jokerit
Joni Pitkänen täräytti kyllä todella komean pommin! Tuli siniviivan jälkeen ja laukoi lämärillä ohi Raskin. Ruudulta komea taistelu omalla alueella. Tämä on se syy miksi Pitkäsen pitäisi laukoa enemmän ja itsekkyyttä saada juuri kuten tuossa maalissa!
 

ace

Jäsen
Laskin itse 7 ei-USA/ei-CAN Canadiensin sivuilta. Tanska, Ruotsi, Valko-Venäjä, Tsekki, Sveitsi, Venäjä ja Slovakia.

Kuka on Slovakiasta? ESPN:n otteluseurantaa seuraan minä, enkä kyllä keksi.

E: Budaj tietysti. Tuolla ei näy kakkosveskaria ollenkaan, siksi en tajunnut. Enkä kyllä tajunnut että Kostitsyn on Valko-Venäjältä. Huikea sekoitus enivei.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös