Sitten. Mikael Granlund! Aivan uskomaton pelaaja, siis täysin uskomaton! Kaveri on 16 vuotias ja vaikka "vain" Latvia vastassa, niin erittäin miehekästä pelaamista. Voin kyllä sanoa, että Granlund on paras 16-17 vuotias Suomalais pelaaja, jota olen koskaan nähnyt ja olen todellakin nähnyt paljon lahjakkuuksia sekä pelannut monia heitä vastaan. Taidoiltaan väitän Mikaelin olevan Top 3 pelaaja turnauksessa, mutta vielä vähän liian nuori. Pelisilmä ja kädet on aivan maailman huippua kun lasketaan mukaan kaikki alle 20 vuotiaat.
Turha toivo...Kaksi kertaa jo päästetty Latvia ylivoimahyökkäykseen. Koko ajan saa pelätä että pakit mokaa...Tämä peli nyt lienee jo selvä, kunhan nyt puolustus ensi sijassa saataisiin pelaamaan loppupeli vähemmin virhein...
Huomaa heti kyllä sen eron myös mikä ero Granlundilla on pelata kaveri(e)n kanssa jo(t)ka ovat samaa taitotasoa tai ainakin lähes.
Ei se mikään ihan mieletön ollut, mutta kun lähtökohdat olivat ne, että Suomi on paska ja Granlund ja Rajala ovat ne toivonkipinät ja sitten Granlund tekee tuollaisen maalin niin spontaani reaktio on, että upeeta saatana!Toivottavasti maali ilmestyy jonnekin youtubeen tai jotain, kun itse seuraan ilman kuvaa niinkun monet muut.
Jälleen aivan uskomaton syöttö Granlundilta, Lucenius pääsi tyhjiin pistämään.