Otteluseuranta SM-liiga välieräottelu HIFK - Lukko 30.3.2011

  • 121 861
  • 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jortsu studiossa!

"SM-liigan välieräottelu HIFK – Lukko näkyy keskiviikkona veikkaus.fi:ssä suorana, ja lähetyksen onnistumisen varmistamiseksi ottelua voi katsoa poikkeuksellisesti kirjautumattomana. HIFK – Lukko -otteluun ei pelata Live-vetoa."
Live-veto - Veikkaus

Toivottavasti tulee hyvä peli.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Jortikka ja varaluistimien varaluistimet!
 

trap

Jäsen
Jaahas, kiitoksia tästä, en edes tiennyt että tulee tuolta. Hieno homma, täytyy vähintään sivusilmällä katsella.

Jortsulta hyvä "varaluistimien varaluistimet" -heitto, hahah.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Varaluistimien varaluistimet mainittu! Jortikka ei usko, että Kojo-selkkaus vaikuttaa. Saa nähdä.
E: Joku muukin innostui varaluistimista :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jumalauta että repesin noille luistimet-varaluistimet-jutuille, onneksi ei ollut juuri maitoa suussa sillä hetkellä.

Hyvä peli tulossa, väkisinkin.
 
Häppölähän on perin hyvä kommentaattori, lisäksi kokemusta noin puolista SM-liiga joukkueista.

No joo, on siellä paskempiakin. Kuten Kalla Sahlstedt ja Kai Nurminen. Puhumattakaan siitä Nelonensportin hassun kuuloista murretta puhuvasta tyypistä joka tituleeraa itseään psykologiksi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kuka tämä hoilaaja oli? Aivan surkea.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Toi maamme laulu on kyl aina hieno kuulla....
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en nyt ymmärrä miksi ihmeessä Veikkaus näyttää näitä pelejä. Ilmeisesti tehnyt jonkun helvetin hyvän diilin Urhon kanssa, koska Urho menettää selvää rahaa. Itse olisin jopa ostanut pelin, mutta näkeehän sen mitä tarvitsee nyt tuosta pienemmästikin ruudusta.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ottelun ensimmäinen jännitettävä osuus meni, huh, kunnolla. Liian usein saa myötäjännittää noiden Maamme-laulun esittäjien puolesta kun pikku mokia tulee. Mutta nyt meni ihan ok.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mä en nyt ymmärrä miksi ihmeessä Veikkaus näyttää näitä pelejä. Ilmeisesti tehnyt jonkun helvetin hyvän diilin Urhon kanssa, koska Urho menettää selvää rahaa. Itse olisin jopa ostanut pelin, mutta näkeehän sen mitä tarvitsee nyt tuosta pienemmästikin ruudusta.

Klikkaa ihmeessä koko ruudun kokoiseksi.

No niin nyt lähtee... Nyt alkaa hieman jänskättämään.

edit. Legendaarinen HIFK-huutaja äänessä!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mä en nyt ymmärrä miksi ihmeessä Veikkaus näyttää näitä pelejä. Ilmeisesti tehnyt jonkun helvetin hyvän diilin Urhon kanssa, koska Urho menettää selvää rahaa. Itse olisin jopa ostanut pelin, mutta näkeehän sen mitä tarvitsee nyt tuosta pienemmästikin ruudusta.

Onneksi on telkkari koneessa kiinni. Kyllähän tuosta tätä katselee.
 

SjV

Jäsen
ompas hiljaisen kuuloista verrattuna edelliseen Jokeri-matsiin. Yksi yksittäinen "IFK" huutaja kuuluu telkkarin välityksellä + joku laulunhoilausporukka
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös