Otteluseuranta (SaiPa)

  • 353 129
  • 5 107
Tila
Viestiketju on suljettu.

emz1

Jäsen
Ei sillä, että siellä kukaan kovin hyvin erottuisi edukseen, mutta Zaborskyn poissaolo korostaa entistä enemmän Ramstedtin puutteita. Ei riitä vauhti eikä riitä fyysiset ominaisuudet kärkisentterin rooliin. Pykälää paremmalla kaverilla Zaborskystakin on ensi kaudella otettavissa entistä enemmän irti, etenkin 5vs5 pelissä.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Itse haluaisin veikata, että Lehterä ei näe enää yhtään ottelua SaiPan alaisuudessa. Siis ihan tosi, mietitään nyt miten herkästi joissain seuroissa on jo kuluneella kaudella valmentajan palli heilunut. Sitten toisaalta, tiedän että puhun nyt SaiPasta, joten emmä näistä tiedä. Sanon vain miten kuuluisi tapahtua. Laitoin viime viikon murskatappioiden jälkeen, että TPS-pelin on pakko olla Tertsin last chance to save his ass. Ja seison mielipiteeni takana. Toivottavasti luette tätä palstaa @SaiPan toimisto.

Itse toivon että Terolla ei seuraavaan kauteen lähdetä. Kesken kauden potkuihin ei usko ja toivo riitä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Itse toivon että Terolla ei seuraavaan kauteen lähdetä. Kesken kauden potkuihin ei usko ja toivo riitä.
Tiedän että kesken kauden kenkiminen on kovin epäsaipamaista, mutta kun laskujeni mukaan SaiPan edelliset seitsemän peliä meneillään oleva siis mukaan lukien on tahkottu nyt hulppealla maalierolla 9-31, niin millaisia tuloksia loppukaudesta on näistä lähtökohdista odotettavissa Tertsin alaisuudessa? Mun lemmikkikoirakin olisi hyödyllisempi SaiPan penkin takana. Ja mulla ei edes ole lemmikkikoiraa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Itse haluaisin veikata, että Lehterä ei näe enää yhtään ottelua SaiPan alaisuudessa. Siis ihan tosi, mietitään nyt miten herkästi joissain seuroissa on jo kuluneella kaudella valmentajan palli heilunut. Sitten toisaalta, tiedän että puhun nyt SaiPasta, joten mitäs mä näistä tiedän. Sanon vain miten kuuluisi tapahtua. Laitoin viime viikon murskatappioiden jälkeen, että TPS-pelin on pakko olla Tertsin last chance to save his ass. Ja seison mielipiteeni takana. Toivottavasti luette tätä palstaa @SaiPan toimisto.

Näinhän se toki PITÄISI mennä, mutta SaiPassa näköjään kaikki tehdään toisin. Älä hyvä mies ainakaan ala pidättämään hengitystä Lehterän potkuja odotellessa, saattaa kuolo korjata ennen.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Tiedän että kesken kauden kenkiminen on kovin epäsaipamaista, mutta kun laskujeni mukaan SaiPan edelliset seitsemän peliä meneillään oleva siis mukaan lukien on tahkottu nyt hulppealla maalierolla 9-31, niin millaisia tuloksia loppukaudesta on näistä lähtökohdista odotettavissa Tertsin alaisuudessa?
En usko että Markkanen suostuu myöntämään virheensä jatkosopimuksen muodossa. Syy laitetaan huonolle tuurille ja loukkaantumisille ym odottamattomille ongelmille.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Älkääs nyt. Tämä on sitä nuorten pelajiien kehittämistä, josta Markkanenkin oli innoissaan, että piti Tertsi pitää Lappeenrannassa vielä yhden vuoden. Suunniteltu juttu.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
On tuo huvittavan näköistä. Hyökkääjät odottavat syöttöä tekemättä mitään ennalta arvaamatonta. Sitten kun sille ainoalle "vapaana" neljän keskellä olevalle syötetään, niin ainoa ratkaisu on roikkukiekko päätyyn. Ja myöhässä perään.
 

Bacon

Jäsen
On tuo huvittavan näköistä. Hyökkääjät odottavat syöttöä tekemättä mitään ennalta arvaamatonta. Sitten kun sille ainoalle "vapaana" neljän keskellä olevalle syötetään, niin ainoa ratkaisu on roikkukiekko päätyyn. Ja myöhässä perään.
Se tulee olemaan herkkä hetki, kun SaiPa seuraavan kerran pelaa jääkiekon näköistä jääkiekkoa. Olen varmasti huuli pyöreänä. En nimittäin muista miltä se näyttää.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Mikä sil Ramstedtil tuli laitakahinassa kun lähti leuka rinnassa vaihtoon, paha mieli ku ei pärjänny väännössä?
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Jokainen, joka seurasta välittää, voisi jäädä lauantaina kotiin, mikäli sitä ennen ei tule the tiedotetta. Tai vaihtoehtoisesti vaikka Birraan
 

Barney

Jäsen
Tulin lenkiltä. SaiPalla näköjään nolla tehtyä maalia ja kolmen maalin tappioasema kotipelissä sarjajumboa vastaan. En yllättynyt. Nyt lähden suihkuun. Tsemppiä teille kaikille, joilla on vielä Telia pyörimässä.
 

Bacon

Jäsen
Tulin lenkiltä. SaiPalla näköjään nolla tehtyä maalia ja kolmen maalin tappioasema kotipelissä sarjajumboa vastaan. En yllättynyt. Nyt lähden suihkuun. Tsemppiä teille kaikille, joilla on vielä Telia pyörimässä.
Laitoin Teliasta pyörimään oikean jääkiekkopelin ja kuuntelen Radio Cityltä SaiPan peliä. Marko Koskisella on seksikäs ääni. Cmon Marko Koskinen!
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tehkää nyt SaiPan kannattajat vaikka joku persetifo, että joukkueen johtokin viimein tajuaisi, missä mennään. Onhan tuo ihan kamalaa kyntämistä, ei tee enää edes mieli lällätellä.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kyllä tätä touhuilua seuratessa mielessä pyörii vain yksi, politiikasta viime vuosilta tuttu, lause: Eikö teitä SaiPa edes hävetä?
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Oliko se nyt niin, että 20 viimeistä peliä ja niistä 16 kuokkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös