Otteluseuranta (Pelicans)

  • 276 085
  • 2 858
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Joukkue näyttäisi ihan selkeästi sulavan painetilanteessa. Toisen erän loppu oli se laatuista panikointia että ei usein näe.
Vaikka kiekko saatin oman pään aloituksessa itselle, ei minkäänlaista kykyä tilanteen rauhoittamiseen ollut. Kiekko poltti lavassa ja edes roiskaisuun pitkäksi ei aina pystytty.
Kolmatta erää ei kestänyt enää katsoa.
Juuri näin, mutta nämä tämmöiset sulamiset lienevät jollain tapaa tämän nuorehkon sekä vielä hitsautumisvaiheessa olevan rosterin "kasvukipuja". Parhaassa tapauksessa näistä saatetaan ottaa jotain opiksemme. Toisaalta on tää hieno turnaus tämä CHL; saadaan arvokasta kokemusta tosipeleistä jo ennen varsinaisen kauden alkua, toisin kuin suurin osa kuuden sakkiin pyrkivistä kilpailijoistamme.

Ja vaikka nyt itse kutakin vituttaa, niin ei tämä alkulohkotaipale ole kuin vasta puolivälissä. Ylihuomenna "kostoreissu" Lausanneen, sveitsin poijjat kumoon eikä sen jälkeen kukaan enää liiemmin muistele näitä kahta ikävää sulamista.

PS. Teit harvinaisen fiksusti kun jätit kolmannen erän katsomatta. Voi kunpa itsekin tajuaisi joskus lopettaa katsomisen ennen V-käyrän vääjäämätöntä nousua tappiin.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Kyllähän tuo Pelicansin pakisto on ihan kuutamolla edelleen. Tämä uusin pakistovahvistus kierrettiin mennen tullen ja vasemmaltakin siinä määrin, että oikein pahaa teki. Mutta toki potentiaalia on, vai mikä se kiertoilmaisu olikaan, kun pelaaja on oikeasti ihan paska.

Ja tämä toki taas vain minun mielipide.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän tuo Pelicansin pakisto on ihan kuutamolla edelleen. Tämä uusin pakistovahvistus kierrettiin mennen tullen ja vasemmalta siinä määrin että oikein pahaa teki. Mutta toki potentiaalia on, vai mikä se kiertoilmaisu olikaan kun pelaaja on oikeasti ihan paska.

Ja tämä toki taas vain minun mielipide.

Aivan kuten Zohorna oli harkkakaudella paska jne.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Vähän luulen, että vähän useamman kuin yhden pelin joudutaan antamaan anteeksi. Sen verran pulleat posket pojalla oli. Emoseura on lähettänyt kollin kasvamaan korkoa huippuvalmennukseen ja saa siitä vielä ilmeisesti plussamerkkistä rahaakin.

Peicansille tästä miehestä hyötyä ei ole. Mutta eihän toki tämän illan kyykkäys tähän mieheen yksistään kaatunut. Mutta tämän hankinnan/vahvistuksen olisi silti voinut jättää muiden riesaksi.
 

Henriq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kummallista näissä peleissä on se että pelikaanit hallitsee ottelun alkua niin että rupeaa ihmettelemään mikä joukkue siellä oikein on vastassa.
Sitten tapahtuu jotakin.
Ihan ns luottopakkeja myöten kiekkokontrolli katoaa omassa päässä.
Ei tässä yksittäisiä pelaajia osaa syyttää.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Hyviä ja kovia pelejä liigakautta silmällä pitäen. Ensi perjantaina kuitenkin alkaa se oikea tavoite tälle kaudelle.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Nimeä yksikin Liigajoukkue, kenellä on heittää tolppien väliin Bartosakin kaltainen MM-tason kaveri. Kenttäpelaajienkin osalta väitän että korkeintaan Kärpät, HIFK ja tietyin varauksin Tappara pystyvät luisteluttamaan jäälle yhtä nimekkään rosterin kuin Trinec. Kyseessä on yksi Euroopan sarjojen tämän hetken parhaista joukkeista, ei epäilystäkään. Kyllä mä luulen että se olet sinä joka tässä vähättelet Tsekin liigan tasoa.
Helppo nimetä esim. Pelicans

Tsekin liiga on tasoltaan huomattavasti SM-liigaa heikompi
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Jos CHL taival päättyy alkulohkoon, on se iso pettymys sekä pelillisesti että taloudellisesti. Toki hyviä harjoitusotteluita, mutta niitä olisi voinut pelata halvemmalla muuallakin.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Parhaat pelit CHL:llä olivat juurikin Tsekkejä vastaan. Trinec oli yksi joukkuesta , joka teki kyllä vaikutuksen olemuksellaan, vaikka JYP lopulta finaaliin menkinin. Vauhdikkaita ja taitavia pelaajia riittää.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyökkäys näyttää hyvältä. Puolustus on köykäinen, mutta mitäs muuta noilla pakeilla voi odottaa. Hieman kyllä toivoisi Pietronirolle näytönpaikkaa, mutta ehkä sitten liigassa.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä Kinnunen ei vakuuta. Kamppailupelaaminen vielä aivan lapsenkengissä. Toki vauhti on kovempi kuin Liigassa, mutta silti odottaisi vähän kovempia otteita. Ei näillä otteilla pelipaikka vakiokokoonpanossa pitäisi olla mikään selviö.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Juu, vois kai sitä Pietroniroakin piruttain kokeilla tuolla TOP 6:ssa kun Santulla tuo suoritusvarmuus ei tällä hetkellä yksinkertaisesti riitä tälle tasolle. Lyhyt stintti Mestiksessä voisi tehdä Kinnusen itseluottamukselle ihmeitä, kerran Pietronirokin sai jo saman kohtelun.
 

mas59

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kahden erän perusteella Tolvanen voi tosissaan haastaa Karhusen ykkösveskan paikan. Mailalla pelaaminen ja pelin avaminen on paljon Karhusta edellä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Kahden erän perusteella Tolvanen voi tosissaan haastaa Karhusen ykkösveskan paikan. Mailalla pelaaminen ja pelin avaminen on paljon Karhusta edellä.
En minäkään ole missään vaiheessa epäillyt Tolvasen potentiaalia haastaa Karhunen torjuntavastuussa. Se mikä on minulle vielä pienoinen kysymysmerkki, on se miten miehen paketti pysyy kasassa epäonnistumisen jälkeen, sillä tässä harkkakauden aikana on ollut jo kaksikin peliä, joissa Atelle on mennyt yksi helpohkompi maali joka on sitten sekoittanut miehen pasmat totaalisesti. Tolvanen on helvetin lahjakas kassari, joka tarvitsee vain ripauksen itsevarmuutta lisää ja mä luulen että Karhu kokeneena, kolminkertaisena Suomen mestarina on täydellinen mentori nuorelle Tolvaselle.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Roikkui kyllä ilmassa tämä Lausannen maali.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Yritetäänkö Gymeriä ajaa Pelicansissa sentterin paikalle? KalPassa homma ei toiminut keskellä edes vähää alusta. Laidalle ominaisuudet sopii mielestäni paremmin ja siellä pelasikin KalPassa välillä todella hyvin samassa kentässä voimahyökkääjä Kantolan kanssa.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rankkariyritykset on hyvin heikkoja ja haluttomia. Vähän toivoisi jotain pietä kikkaa edes. Nyt vedetään ensin kusikaarroksia puoli kentällistä ja kun päästään pariin metriin maalista - ollaankin ihan suoraan veskarin edessä ja ratkaisuna veto patjoihin tai ohi?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös