Tomek #11 kirjoitti:
Et sä kuitenkaan jaksa Joksin selostusta kuunnella.#81 kirjoitti:Voisiko joku heittää Hpk:n nettiradion osoitteen?
#81 kiittää ja kumartaaTomek #11 kirjoitti:
Dhearted kirjoitti:Jumankavita toi HPK on umpipaska. Rahat laitoin kiinni kerholla, mut ei näköjään pärjää edes liigan neljänneks paskimmalle jengille, joka pelaa kolmatta päivää putkeen.
JasonMiller kirjoitti:Et sä kuitenkaan jaksa Joksin selostusta kuunnella.
Negatiivinen kirjoitti:Kohtuullista tahtia tunnutaan Jokereita vastaan noita av-häkkejä paukuteltavan. Kellään tarkempaa tilastotietoa miten korkealla ollaan päästettyjen av-maalien tilastoissa? Vissiin vähintään kerran matsissa pääsee kaveri alivoimalla koittamaan eikä yv:llä saada itse mitään aikaiseksi.
Ennen tätä peliä 5. Takana 4 joukkuetta ja tasoissa 3 eli ei nyt mitään merkittävää.Negatiivinen kirjoitti:Kohtuullista tahtia tunnutaan Jokereita vastaan noita av-häkkejä paukuteltavan. Kellään tarkempaa tilastotietoa miten korkealla ollaan päästettyjen av-maalien tilastoissa? Vissiin vähintään kerran matsissa pääsee kaveri alivoimalla koittamaan eikä yv:llä saada itse mitään aikaiseksi.
Tomek #11 kirjoitti:2-1 Voutilainen
Negatiivinen kirjoitti:Kohtuullista tahtia tunnutaan Jokereita vastaan noita av-häkkejä paukuteltavan. Kellään tarkempaa tilastotietoa miten korkealla ollaan päästettyjen av-maalien tilastoissa? Vissiin vähintään kerran matsissa pääsee kaveri alivoimalla koittamaan eikä yv:llä saada itse mitään aikaiseksi.
C.Simon kirjoitti:On kyllä aivan uskomattoman paskaa selostusta. Apaattista menoa.