Otteluseuranta pe 10.4.2009 Kärpät-JYP (2. finaali)

  • 26 238
  • 162

Saint

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osui ja upposi. Kuinka moni joukkue lähtis finaalisarjassa vieraspelissä Kärppiä vastaan pelaamaan nättiä kiekollista taitopeliä? Kertokaa.

Jyppi tulee kotona kovaa ja vieraissa tekee tarvittavat maalit hyvävireisen molarin ottaessa tarvittavat kopit. Voittavaa kiekkoa vieraissa ja näyttävää vauhtipeliä kotona.

Justiinsa näin.. Sori, että petin lupaukseni. Huono minä, sillä lupasin että tartu tähän ennenkuin mestaruus on ratkennut. Nyt on kuitenkin pakko kuitata, kun siihen paikka on.

Ei ihan mennyt tämä sarja niin kuin urpot oululaiset luuli. Vittu se on 2-muna. AAAAAARGHHH. Antakaa pelikieltoa tai mitä vaan. VITTU, tämä on se vuosi!!! Haistakaa kaikki vitun oululaiset omaa menestystä!!! VITUN KYLMÄ PAIKKA, ei koskaan enää. Kiitos DRY VODKA!
 

IMATION

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen, Canes
Vaikka tilanne on nyt 0-2, ja harmittaakin ehkä pikkuisen, olen aika levollisin mielin. Mielestäni nyt on puntit vasta tasan. Tällä pelillä ei pitkässä juoksussa vaan hävitä. antaa nousukkaiden juhlia, tästä tämä vasta alkaa...
 

Jypjyrää:)

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #44,#82
Sarja on vasta alkupuolella, joten juhlitaan vasta sitten kun kausi on paketissa.
Huvittaa noi "moraalifinaali"-puheet...Kaikki ei taida ymmärtää, että myös puolustaminen kuuluu osana jääkiekkoon, että peli ei perustu pelkästään hyökkäämiseen. Kokonaispaketti pitää olla kunnossa.
 

Saint

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka tilanne on nyt 0-2, ja harmittaakin ehkä pikkuisen, olen aika levollisin mielin. Mielestäni nyt on puntit vasta tasan. Tällä pelillä ei pitkässä juoksussa vaan hävitä. antaa nousukkaiden juhlia, tästä tämä vasta alkaa...

Puntit on 2-0, eikä tasan urpo!!!
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
olen aika levollisin mielin

Toivotaan että tuo illuusio pitää loppuu asti. Seuraavaksi pelataan taas Hippoksella, ja siellä ei onnistukaan salibandykiekko ihan niin helposti eli pelataan vähän eri peliä. Ja jottei jää epäselväksi, niin sanottakoon että jos minulta kysytään niin Hippostakin saisi kaventaa joka suunnasta vielä parilla metrillä jos halutaan kunnon hokia katsella.

Kotivoitot riittää JYPille, ja minulle.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
kulttuuri vs. Osaaminen...

...0-2.

Joten eiköhän arvioida pelillistä osaamista jatkossa?

JYP on pelottoman kuriinalainen. Peloton = rohkea hyökkäyspäässä. Kurinalainen = varma omassa päässä.

3-0 Jyväskylässä, siitä lähdetään!

jupa
 

Chivas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka tilanne on nyt 0-2, ja harmittaakin ehkä pikkuisen, olen aika levollisin mielin. Mielestäni nyt on puntit vasta tasan.

On Kärpät kyllä hurja joukkue, jos on varaa antaa kaksi voittoa eteen ennenkuin puntit vasta tasoittuu JYP:ä vastaan. Ja JYP-faneillako mopo keulii?
 

Munchkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks , Cincinnati Bengals
Kärpät teki runkosarjassa 185 maalia, Jyp 168. Kärpät joukkueista eniten, Jyp kolmanneksi eniten. Jyp pelasi huomattavasti hyökkäävämpää peliä ensimmäisessä ottelussa ja ihan järkevästi hoiti vieraspelin kun ei Oulussa ehkä ole järkevä lähteä maalikilpailuun. Kyllä tuo Kärppien maalinteko jos joku oli myös hirveää katsottavaa.

Lähinnä RD:tä kohtaan on henkilökohtaisia antipatioita.
Herrahan naurettiin pihalle Oulusta aikanaan juuri näiden 1-0 pelien takia.
Jos tuon näköistä peliä jotenkin pystyy itselleen oikeuttamaan niin kaikki kunnia siitä sinulle.

Mielestäni pelisuunnitelma joka päästää vastustaja laukomaan 16 kertaa enemmän ei lienee niitä parhaita.
Nojaa mielestäni ihan liikaa tuuriin/kuumaan veskariin.
Jos kiekko hieman olisi pomppinut pohjoisen suuntaan olisi taululla voinut olla tylytkin numerot.

Edelleen propsit JYP veskarille loistavasta pelistä.

1. finaali peli oli hieman parempi mutta vain hieman.
Ei näitä ilokseen katso. Onneksi rapakon takana pelataan kunnon kiekkoa.

Passiivinen JYP + Tuomarit jotka hajoittavat jok ikisen kahinan ettei vaan peliin pääse livahtamaan tunnetta mukaan = Järkyttävä päänsärky vauhdikkaasta kiekosta pitävälle (IMHO) :)

edit.

Vaikka myönnän heti ensimmäisenä että Kärppä fanit osaavat olla täällä ällöttävän ylimielisiä...
En millään ymmärrä millä ilveellä JYP fanit tämän iltaisen pelin jälkeen voivat olla elämänsä tunnossa.

33 laukausta annettiin SM-Liigan parhaiten hyökkäävälle joukkueelle vaikka koko peli pelattiin räkiekkoa kilpikonnapuolustuksessa.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Vaikka tilanne on nyt 0-2, ja harmittaakin ehkä pikkuisen, olen aika levollisin mielin.

En minäkään ole seinille hyppimässä. Ihan tyytyväinen voi olla kuitenkin Kärppien esitykseen tänään. Kun ei pomppinut niin ei pomppinut. Ja jos Kärpät jatkaa samalla tatsilla jatkossa ja JYP kuitenkin vie pelit niin eihän siinä sitten mikään auta.

Tyytyväinen olen kuitenkin tuohon otteeseen ja tykkään tuosta kiekosta mitä Kärpät pelaa. Jos se ei riitä mestaruuteen niin sitten ei riitä. Ylpeä voi olla silti jätkistä. Puollustus on Kärpillä haavoittuvainen, mutta onneksi hyökkäys on paras puollustus! Täysillä vaan tulta päin jatkossa!

On Vain Yksi Oulun KÄRPÄT !
 

phakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
RISTO DUFVA ja JYP + JYP-Akatemia
En millään ymmärrä millä ilveellä JYP fanit tämän iltaisen pelin jälkeen voivat olla elämänsä tunnossa.

Viimeisessä pelissä KalPaa vastaan JYP johti 2-0 ja KalPa pyöritti. Mitä teki yleisö? Aina kun KalPa rupesi kiekottelemaan omalla alueella ja hakemaan pelin avausta koko HALLI taputti JYPin hallinnalle. Täällä katsotaan nevö föget intensiteetin taakse ja ymmäretään mitä todellinen hallinta on. Se on sitä kun kaveri jankkaa ja jauhaa ja toisen muuri kestää mitä vaan. Se oli hemmetin hienoa!!
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
En minäkään ole seinille hyppimässä. Ihan tyytyväinen voi olla kuitenkin Kärppien esitykseen tänään. Kun ei pomppinut niin ei pomppinut. Ja jos Kärpät jatkaa samalla tatsilla jatkossa ja JYP kuitenkin vie pelit niin eihän siinä sitten mikään auta.

Tyytyväinen olen kuitenkin tuohon otteeseen ja tykkään tuosta kiekosta mitä Kärpät pelaa. Jos se ei riitä mestaruuteen niin sitten ei riitä. Ylpeä voi olla silti jätkistä. Puollustus on Kärpillä haavoittuvainen, mutta onneksi hyökkäys on paras puollustus! Täysillä vaan tulta päin jatkossa!

On Vain Yksi Oulun KÄRPÄT !

Jep, pakko sanoa, että Raksilasta on toisen voiton hakeminen vitunmoisen työn takana. Kyllähän se näidenkin punamustavalkoisten ikkunoiden läpi nähtiin, että Kärpät oli selkeästi niskan päällä, onneksi meillä on PEKI! Ei voi tarpeeksi kehua tuota eilistä esitystä, huipputorjuntojen lisäksi kiekot jäivät ihailtavalla tavalla haltuun, eikä irtokiekkoja tullut. No, tänä jumalan suomana päivänä minä juon viinaa ja kannata Ässiä! Hyvvee pääsiistä kaikille maalaisille.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Ei tuosta tyypistä kannata välittää, on se huomattu jo aikoja sitten, kuinka älykästä juttua Kersakovi kirjoittelee ;)

Kiitos kiitos, tämä taisi ollakin ensimmäinen kehu allekirjoittaneelle tällä palstalla. Sen kunniaksi taidankin ratkaista ryypikin kuution silmät kiinni. Vääntö on kovaa joka puolella, finaaleja käydään myös kirjoittelumielessä. Ja niin kuin ennenkin, aivoton näätä tahtoo jäädä toiseksi insinöörien huipputeknologisen suunnittelutyön tuloksena valmistuneelle Valtranaattorille. Ja tää ei ollut sitten sulle henkilökohtaisena, vaan tällainen ylimielinen heitto vaan. Huomenna huudetaa akat hankeen ja näädät suohon. Hyvä Peki!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös