Otteluseuranta Mestis (kausi 2021–2022)

  • 176 954
  • 4 181
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Viiksi-pelle pilaa matsin.
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin ei tuomarit ole ratkaisemassa tätä matsia. Liike on vain Ketterällä parempaa ja pelitapa selkeämpi, mutta onhan tässä vielä puolet matsista aikaa K-Espoolla nousta tasoihin ja sen jälkeen ohi vaikka jatkoilla.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Jos ollaan ihan rehellisiä, niin ei tuomarit ole ratkaisemassa tätä matsia. Liike on vain Ketterällä parempaa ja pelitapa selkeämpi, mutta onhan tässä vielä puolet matsista aikaa K-Espoolla nousta tasoihin ja sen jälkeen ohi vaikka jatkoilla.

Eivät ratkaisemassa, pilaamassa kyllä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Samaa ollut koko kauden. Aina tuomareissa vika vaikka miten paskasti itse pelattaisiin tai tapahtuisi mitä. Raskasta luettavaa.

Vituttaa, että perinteitä kunnioittaen taas tulee finaaleissa turpaan, hienosta kaudesta huolimatta.

Hieno suoritus laittaa kampoihin rampana Ketterälle. Mutta tosiaan, ei ole ihan eka kerta kun saa lukea, että miten menee tuomarin piikkiin kaikki. Rehellisesti tänään ei ole kauheasti oikeata palaa ollut, ei tämä tuomarointiin ole vielä ainakaan ratkennut.

Toki ei tässä tuomari ole ainakaan helpottanut Espoon peliä, mutta itse on myös esitettävä vähän vaarallisempaa peliä voittaakseen Ketterän tänään.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Nyt ei sitten vihelletä enää jäähyjä ollenkaan.
 

thnninen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon jääkiekkojoukkue, millä nimellä milloinkin
Hieno asenne!

Joo, olen sitä mieltä yleensäkin että tuomaroinnin kehittymisen kannalta olisi parempi että päin helvettiä vihelletyt pelit menevät aivan ranttaliksi. Silloin edes joku saattaa huomata ettei mennyt ihan putkeen.
 

Altec

Jäsen
Joo, olen sitä mieltä yleensäkin että tuomaroinnin kehittymisen kannalta olisi parempi että päin helvettiä vihelletyt pelit menevät aivan ranttaliksi. Silloin edes joku saattaa huomata ettei mennyt ihan putkeen.
Jep jep. Pelaajia loukkaantuu jne. Totta kai olisi aivan loistavaa, että lähtisi hanskasta.

itsestään selvä asia.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Eikös pelaajan pitäisi mennä heti vaihtoon jos kypärä lähtee päästä? Nyt Somppi kävi hakemassa jäähän pudonneen kypärän ja lähti vasta sitten vaihtoon. Olen muistaakseni nähnyt jäähyjä noista.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Peli lähtee vielä aivan käsistä kiitos viiksi pellen mikä on kun taidot ei riitä

Mulla on ollut tuosta Niko Sompista ihan sama tunne kuin sinulla jo useammassa pelissä.

Mutta nyt jos tästä yv:stä saisi K-Espoo maalin, niin pukukopissa voisi tauolla keskittyä oikeisiin asioihin ja nähtäisiin vielä huikea kolmas erä!
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Ketterä näyttää nyt olevan edellisen pelin tavoin vahvempi kaikilla osa-alueilla, mikä näkyy taululla ja ei tämä peli ratkea tuomareihin. Tuohon Kapasen kommentointiin olen aika tylsistynyt liigan peleissä, joten syntyi heti antireaktio, joten en uskalla kommentoida maalin hyväksymistä tai hylkäämistä. Taklaus ja siitä lyhyt hapenveto penkillä, en pitäisi tilannetta pahana, vastaanottajalla on myös vastuunsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös