Espoolaisethan ovat selostajan mukaan vieneet myös aloitukset. Tilastot: 13-13.En kyllä ymmärrä selostajan kehumista Espoon 5vs5 pelissä. Ei espoolaisilla paikkoja ole ollut sen enempää kuin Tutollakaan.
Voiko pitää paikkaansa? Oma näppituntuma on, että Espoo häviää järjestäen kaikki tärkeät aloitukset. Eikä ainoastaan tänään.Espoolaisethan ovat selostajan mukaan vieneet myös aloitukset. Tilastot: 13-13.
Voiko pitää paikkaansa? Oma näppituntuma on, että Espoo häviää järjestäen kaikki tärkeät aloitukset. Eikä ainoastaan tänään.
Etenkin McLean on raivostuttavan huono: asettelee ensin senttimetrin tarkkuudella kaikki muut pelaajat, ja häviää sitten sata nolla. Surkuhupaisaa. Miten on edes mahdollista, että noin kokenut kanukki on aloituksissa noin lapanen?!
Selostaja on moneen kertaan sanonut, että tämä on Hokkaselle ensimmäinen peli TuTossa moneen vuoteen. Viime viikolla Hokkanen pelasi Peliittoja vastaan.
Selostaja vetää tänään yllättävän räikeästi kotijoukkueelle.itse katselin tuota Espoon peliä ja selostaja muistutti Iisalmen selostajaa tyyliltään, mutta siinä missä Iisalmen selostaja osaa asiansa ja säännöt, niin tämä Espoon selostaja on kauniisti sanottuna Iisalmen selostajan vastakohta. Itse pelistä sen verran, että ainakin siinä pätkässä, mitä peliä katsoin, oli K-Espoo aktiivinen, sanoisin terhakas verrattuna TUTOon.
pienoisella tuomarin avustuksella
Aika tuttu virsi. Kun et itse tee, niin.. KeuPa ei tosiaan ihan hirveästi kiekolla päässyt pelaamaan ensimmäiseen 14 minuuttiin, mutta yksi paikka niin helähtää.
Vireestä lisätiedot Ahopellolta. IPK:n hallintaahan tuo oli muutoin tasaviisikoin ihan todella selkeästi.Keuruulaisethan alkaa hieman "yllättäen" pääsemään keväällä vireeseen. Hienoa.