Otteluseuranta (Lukko)

  • 551 048
  • 7 789
Tila
Viestiketju on suljettu.

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Noin. Liigan toiseksi heikoin vierasjoukkue ottaa vähintään pisteen Raumalta. Jos kolmen kärjessä halutaan olla, niin nämä kookoojukurit pitää vaan hoitaa. Kovin on hidasta.
 
Näin.
Mestaruusjuna puksuttaa hyvällä höyryllä. Saatiin matsi jatkoille Mikkelin Jokereita vastaan. Mitään vahvistuksia tai ajatuksiakaan sellasesta ei tarvita. Viisivuotissuunnitelma on vakaassa vauhdissa ja jos ei nyt, niin sitten seuraavalla tai sitä seuraavalla. Vääjäämätön on tulossa, sillä Lukossa on nyt uusi aika.
1963 (ja 20xx?)
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Näin.
Mestaruusjuna puksuttaa hyvällä höyryllä. Saatiin matsi jatkoille Mikkelin Jokereita vastaan. Mitään vahvistuksia tai ajatuksiakaan sellasesta ei tarvita. Viisivuotissuunnitelma on vakaassa vauhdissa ja jos ei nyt, niin sitten seuraavalla tai sitä seuraavalla. Vääjäämätön on tulossa, sillä Lukossa on nyt uusi aika.
1963 (ja 20xx?)
Vitut se Jukuritkaan millään ihmevahvistuksilla ole pisteitä tuolla viemässä. Kyse on perustekemisestä tällä hetkellä eikä sitä jotkut Squiresit tullessaan muuta.
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Press ei tee kuin nättejä
 

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Ei tuo Patunkaan ihan kamala ollut.

Hankitaan sitten, vaikka kentällinen äijiä lisää, mutta tuohon lepsuiluun pitäsi puuttua. Huonosta puolustamisesta tänäänkin maalit tuli.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huono peli mutta silti 2 pistettä. Ei voi käsittää mihin se ensimmäisen erän alku sitten hyytyikään kun loppuerä oli jo silkkaa paskaa joka jatkui loppuunasti. Virkamieskiekkoako tuo nyt sitten oli mene ja tiedä mutta kauhealta se kuitenkin näytti.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Näin.
Mestaruusjuna puksuttaa hyvällä höyryllä. Saatiin matsi jatkoille Mikkelin Jokereita vastaan. Mitään vahvistuksia tai ajatuksiakaan sellasesta ei tarvita. Viisivuotissuunnitelma on vakaassa vauhdissa ja jos ei nyt, niin sitten seuraavalla tai sitä seuraavalla. Vääjäämätön on tulossa, sillä Lukossa on nyt uusi aika.
1963 (ja 20xx?)

Yksi 1.11. pelattu jukuripeli ei muuta yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Saat edelleen odotella eliteprospectiesi kanssa. Muuten kaikenmaailman kookoo taisi piestä hallitsevan mestarin 1-5 tänään. Nää on näitä tähän aikaan vuodesta.

Oli taas helpon näköiset rankkarit ruotsalaisilta.
 
Vitut se Jukuritkaan millään ihmevahvistuksilla ole pisteitä tuolla viemässä. Kyse on perustekemisestä tällä hetkellä eikä sitä jotkut Squiresit tullessaan muuta.
Niin.
Voi olla, että keväällä pitää tehdä pari kovempaakin trikkiä, kuin voittaa Jukurit rankkipotkuilla. (Mistä vitun Squirttauksista sä huutelet? Puhutaan vahvistuksista vahvistuksina. ) Samaa perustekemistä olen todistanut 90-luvun alusta, joten älä yritä opettaa isukkia petipuuhissa.
 
Viesti johtanut rikepisteeseen
Yksi 1.11. pelattu jukuripeli ei muuta yhtään mitään suuntaan tai toiseen. Saat edelleen odotella eliteprospectiesi kanssa. Muuten kaikenmaailman kookoo taisi piestä hallitsevan mestarin 1-5 tänään. Nää on näitä tähän aikaan vuodesta.

Oli taas helpon näköiset rankkarit ruotsalaisilta.
Vedä sinä viitta päähäsi ja lähde kertomaan kiekkototuuksiasi jollekin, joka jaksaa sun omahyvää kuunnella. En ole pyytänyt jokaista mielipidettäni kommentoimaan. En minäkään kommentoi sinun. Eliteprospects - kannattas joskus tutustua sinunkin. Ota pää pois sieltä ja näe faktat.
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Niin.
Voi olla, että keväällä pitää tehdä pari kovempaakin trikkiä, kuin voittaa Jukurit rankkipotkuilla. (Mistä vitun Squirttauksista sä huutelet? Puhutaan vahvistuksista vahvistuksina. ) Samaa perustekemistä olen todistanut 90-luvun alusta, joten älä yritä opettaa isukkia Ipanemaan.

Jaa no ei siinä sitten mitään jos niin kauan olet peliä seurannut, anteeksi hirveästi oi suuri mestari. Kyllä se varmasti sitten on niin kuin sanot, että nyt vahvistus tai pari tekee autuaaksi ja sillä jolkotellaan mestaruuteen sitten. Oi suuri mestari.
 
Jaa no ei siinä sitten mitään jos niin kauan olet peliä seurannut, anteeksi hirveästi oi suuri mestari. Kyllä se varmasti sitten on niin kuin sanot, että nyt vahvistus tai pari tekee autuaaksi ja sillä jolkotellaan mestaruuteen sitten. Oi suuri mestari.
Et sinä tiedä mestaruuden voittamisesta yhtään mitään. Jos en minäkään. On vaan mielipiteitä. Omani sä kuittasi perusfiksusti "vitulla" ja jollain TPS-hankinalla. Etkö kestä, että joku vastaa samalla tyylillä?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Niin.
Voi olla, että keväällä pitää tehdä pari kovempaakin trikkiä, kuin voittaa Jukurit rankkipotkuilla. (Mistä vitun Squirttauksista sä huutelet? Puhutaan vahvistuksista vahvistuksina. ) Samaa perustekemistä olen todistanut 90-luvun alusta, joten älä yritä opettaa isukkia petipuuhissa.
Pakko sanoa, että olihan siinä ysärillä pari kertaa mahdollisuudet parempaankin. Toki Lehdon loukkaantuminen oli paha paikka ja 2015 Vahalahti myös. Miksi edes puhutaan yksittäisistä pelaajista ja niiden loukkaantumisista? Näitä yhdistää se, ettei Lukko ole koskaan joukkueena pystynyt haastamaan terävintä kärkeä liigassa playoffeissa.

Olen siis hyvin pitkälti samaa mieltä kanssasi. Tälle kaudelle pakisto suorastaan huutaa vahvistusta, jos Laitiset yms. ala ottaa niitä kehityssteppejä ylöspäin. Hyökkäyksessä pitää Koivisto ja Nyman saada alempiin ketjuihin. Danforthille toiseen laitaan pelimies. Tonto on mies paikallaan jälleen keväällä, mutta ei sen ykkösketjussa tarvitse tapahtua. Elo tulee takaisin vielä.

Ja sitten sen kokonaiskuvan pitää parantua paljon. Pelejä ei voiteta pelkillä nimillä. Se on fakta.
 

metsäläinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kaksi kärkiporukkaa pelaa vakuuttavasti, mutta muittenkin kuin Lukon pelit ailahtelevat laidasta laitaan. Kyllä Lukko keväällä on sijoilla 6-8 kuten ennakoitiin
 

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Joo on tuota ailahtelua tosiaan muillakin, eiköhän ne otteetkin siitä taas tasaannu. Hyvä tietysti, että tuli nuo kaksikin pistettä. Etiäppäin.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vedä sinä viitta päähäsi ja lähde kertomaan kiekkototuuksiasi jollekin, joka jaksaa sun omahyvää kuunnella. En ole pyytänyt jokaista mielipidettäni kommentoimaan. En minäkään kommentoi sinun. Eliteprospects - kannattas joskus tutustua sinunkin. Ota pää pois sieltä ja näe faktat.

Kyllä mä Eliteprospectsia joskus selailen huvin vuoksi, mutta toivon ettei Kalle tee niin. On tämä vaan niin huvittavaa päivästä ja viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Jos näitä kommentteja lukisi pelkästään niin ei ikinä arvaisi, että Lukko on jaetulla kolmannella sijalla (pelin vähemmän pelanneena) ja puolitoista kuukautta sarjaa pelattu. Kyllä mä ymmärrän Virtaa siinä, kun silloin edelliskeväänä toivoi kannattajat meidän kaikkien Lukon taakse. Ei tartte edes hävitä peliä tässä vaiheessa kautta, niin joukkueen tukemisen sijaan kyseenalaistetaan valmentaja(t) ja ollaan laittamassa pelaajia kiertoon. Mun mielestä tämä ei kerro mistään muusta kuin ihan järjettömästä näköalattomuudesta ja siitä, ettei ymmärrä mitä peli on. Ja ennen kaikkea ei ymmärrä mitä joukkueen kannattaminen on.
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei lukon ongelma ole pelaajistossa, vaan enempikin pelitavassa ja pelikurissa. Lukon pitäis olla aina se eniten töitä tekevä joukkue ja pelata joukkueena. Nyt ei näin ole, vaan liikaa sooloillaan.
 
Kyllä mä Eliteprospectsia joskus selailen huvin vuoksi, mutta toivon ettei Kalle tee niin. On tämä vaan niin huvittavaa päivästä ja viikosta ja kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Jos näitä kommentteja lukisi pelkästään niin ei ikinä arvaisi, että Lukko on jaetulla kolmannella sijalla (pelin vähemmän pelanneena) ja puolitoista kuukautta sarjaa pelattu. Kyllä mä ymmärrän Virtaa siinä, kun silloin edelliskeväänä toivoi kannattajat meidän kaikkien Lukon taakse. Ei tartte edes hävitä peliä tässä vaiheessa kautta, niin joukkueen tukemisen sijaan kyseenalaistetaan valmentaja(t) ja ollaan laittamassa pelaajia kiertoon. Mun mielestä tämä ei kerro mistään muusta kuin ihan järjettömästä näköalattomuudesta ja siitä, ettei ymmärrä mitä peli on. Ja ennen kaikkea ei ymmärrä mitä joukkueen kannattaminen on.
Ja sinä ymmärrät? Anteeksi, mutta naurahdin ääneen. Puuttumalla palstaveljen tai - siskon oikeuteen esittää oman ajatuksena ilman kaikkitietäväistä kommenttiasi, sä toimit itse juuri tätä vastaan. Ilmeisesti kiusaaminen on susta kivaa? Olet nyt jo useassa viestissäsi ivamnut tapaani etsiä "unelmien pelaajia" suosikkiseuralleni Elite Prospectsin avulla. Et ole pilkkoinesi kummoinen tiimipelaaja, etkä todellakaan ihanteidesi mukainen joukkueen kannattaja osana meidän kannattajien joukkoa. Joka itsensä nostaa... jne.
Toivottavasti lopetat kiusaamisen, sillä eihän siitä hyvä fiilis tule. Vielä kun ymmärtääkseni tuetaan samaa päämäärää. Ehkä erilaisin metodein, mutta kuitenkin.
Hyvää kautta sulle, toivon, ettet enää kommentoi kirjoituksiani tai pilkkanaura, kun scouttailen omaksi ilokseni pelaajia sydämeni valitulle seuralle.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ja sinä ymmärrät? Anteeksi, mutta naurahdin ääneen. Puuttumalla palstaveljen tai - siskon oikeuteen esittää oman ajatuksena ilman kaikkitietäväistä kommenttiasi, sä toimit itse juuri tätä vastaan. Ilmeisesti kiusaaminen on susta kivaa? Olet nyt jo useassa viestissäsi ivamnut tapaani etsiä "unelmien pelaajia" suosikkiseuralleni Elite Prospectsin avulla. Et ole pilkkoinesi kummoinen tiimipelaaja, etkä todellakaan ihanteidesi mukainen joukkueen kannattaja osana meidän kannattajien joukkoa. Joka itsensä nostaa... jne.
Toivottavasti lopetat kiusaamisen, sillä eihän siitä hyvä fiilis tule. Vielä kun ymmärtääkseni tuetaan samaa päämäärää. Ehkä erilaisin metodein, mutta kuitenkin.
Hyvää kautta sulle, toivon, ettet enää kommentoi kirjoituksiani tai pilkkanaura, kun scouttailen omaksi ilokseni pelaajia sydämeni valitulle seuralle.

En varmasti ole ihanteideni mukainen kannattaja, mutta ainakin yritän tappioidenkin hetkillä vaikka vituttaa. Aina se ei toki onnistu eikä meistä kukaan ole täydellinen. Mä en itseasiassa sitä Eliteprospectia tarkoittanut varmaan sillä tavalla kuin sinä sen ehkä koet, vaan enemmän mua on varmaan ärsyttänyt se, että toivotaan uusia pelaajia joukkueeseen joka pelin jälkeen. Aina se uusi vie kuitenkin paikan joltain toiselta ja useimmiten nuorilta, joista pitäisi kasvattaa tulevaisuuden runkopelaajia. Kuten vaikka Kärpätkin tekee. Tietenkään Lukko ei sille tasolle voi päästä ihan realiteeteista johtuen, mutta pienemmässä mittakaavassa ehkä toivottavasti. Kenenkään pelipaikka ei tottakai saa olla sementoitu ja vahvistusta pitää tarpeen tullen hankkia, mutta annetaan nyt reilu mahdollisuus ensin näille nykyisille yrittäjille. Eli olen tavallaan samaa mieltä varmaan sinun kanssa, mutta aikajänne meillä on sen suhteen aikalailla eri. Pahoittelut jos sulle tuli olo, että pilkkasin tieten tahtoen. Samalla asialla tässä ollaan kuten kirjoitit.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ipa pelistä alkoi tämä perseily. Joku taisi asiaa kyseenalaistaa, mutta nyt pitää palata alkukauden radalle.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Se ei riitä, että pelataan kuusi minuuttia ensimmäsen erän alusta ja sitten aletaan kävelemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös