Otteluseuranta (KooKoo)

  • 271 188
  • 3 029
Tila
Viestiketju on suljettu.

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuo 3-2 maalin tuuletus kertoo kyllä kaiken oleellisen. Tuo joukkue on kyllä ihan oikea Joukkue isolla jiillä. No, ei pidä liikaa alkaa hekumoimaan, taisi olla hieman kehnot ensimmäiset 40 minuuttia. En ehtinyt paikalle, joten olin Jatkoajan varassa.

PS. Siikoselle tais kotiyleisön paine olla vähän liikaa....!
Mistä tuo kymppi oikein tuli? Liigavahdin uusinta oli suoraan sanottuna aika heikko.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Tuo 3-2 maalin tuuletus kertoo kyllä kaiken oleellisen. Tuo joukkue on kyllä ihan oikea Joukkue isolla jiillä. No, ei pidä liikaa alkaa hekumoimaan, taisi olla hieman kehnot ensimmäiset 40 minuuttia. En ehtinyt paikalle, joten olin Jatkoajan varassa.


Mistä tuo kymppi oikein tuli? Liigavahdin uusinta oli suoraan sanottuna aika heikko.

Nättinen kolattiin KooKoon maalin edessä ja Siikosen mielestä siitä ois pitänyt tulla jäähy ja kun näin ei tapahtunut, niin Siikonen kertoi terveiset tuomarille, mussutti vielä pelin jälkeenkin tilanteesta.
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Meinasin että käyn laittamassa matsin jälkeen tänne vaan terveiset että nuhasta ja väsynyttä se oli paikan päältä katsottunakin. Sitten tuli kolmas erä ja kaikki muuttui Lumonilla, voisi sanoa, lähes ennennäkemättömällä tavalla: tultiin imuun ja ohi, varsinaisella peliajalla! Nyt tais taas yhteinen sävel löytyä.

Hyvä äijjjjjjjjät!!!!

PS Paluumatkalla Yleisradion kiekkokierroksen haastiksessa Haataja kiitteli päätyä, tunnelma erityisen hieno arkipeliin. No, kiitos Hade sulle siit maalista.
 

Hedonist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Onnittelut voitosta! Jäi viimeinen erä näkemättä ja ottelun lopputulos oli kyllä yllätys kahden erän tapahtumien jälkeen.

Erittäin hienoa ja Liigan kannalta tervetullutta on se, että Kouvolassa on hyvä meininki tällä hetkellä. Peleissä käy yleisöä ja tasokkaita lisäpanostuksiakin on nähty. Minun silmissä Ahokas asettuu erittäin korkealle Liigan valmentajarankingissa. Selvästi fiksu, peliä tutkiva kaveri, jolla on myös riittävästi karismaa.

Siikosen kympistä oli täällä puhetta. Miskalla ei ole viime aikoina pysynyt ajatus kasassa. On päässyt tuomarien silmätikuksi ja ihan syystä. Mussuttaa ja valittaa koko ajan. Viimeisen kahden pelin saldo taitaa olla lähes 50 minuuttia. Tosin vastapainoksi myös pelaa erinomaisella tasolla silloin kun päättää keskittyä olennaiseen.
 

Yeap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hieno peli KooKoolta vaikka omat vaikeudet oli siinäkin. Ahokkaan jälki sitkeydessä näkyy kyllä pelitavassa. Tuo teidän maalilaulu toimii silloin kun on hurmos päällä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Matt Caiton jäähylle huutonaurua...sii mitä vit...
Humaloja piti Caiton mailasta kiinni, mutta mistä Caito sai jäähyn?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Toisaalta hienosti Humaloja myös haki tuon jäähyn Caitolle oman rikkeensä jälkeen ja dumarit ostivat. Taito tuokin.

Olen tainnut aikanaan kirjoitakin, että Humaloja olisi pitänyt scoutata keväällä 2015 Sumulaaksoon. Sen verran vittumainen rotta oli aina kun Hokkia vastaan väännettiin.
 

yaremchuk

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo,Green,Strömwall, Caito, JP Haataja
Matt Caiton jäähylle huutonaurua...sii mitä vit...
Humaloja piti Caiton mailasta kiinni, mutta mistä Caito sai jäähyn?

Täytyy muistaa että ollaan Raksilassa, suuren ja mahtavan kärppälauman kotiluolassa, siellä harva jos kukaan tuomari uskaltaa viheltää kotijoukkueelle jäähyjä niinkun pitäisi. Äskeinen tilanne optimiesimerkki juuri tästä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Koivisto vedettiin taas surutta nurin maalin takana, kuten selostajakin totesi, mutta vähemmän yllättäen Oulun kotituomareilla pilli pysyy taskussa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Outo tilanne oli myös kun Lammikko sai kiekon päähän ja luisteli vaihtoon. Tuomari katkaisi pelin, miksi? Meni ohi multa
 

Steus

Jäsen
lOen tainnut aikanaan kirjoitakin, että Humaloja olisi pitänyt scoutata keväällä 2015 Sumulaaksoon. Sen verran vittumainen rotta oli aina kun Hokkia vastaan väännettiin.
Mattilan huhuttiin tuovan mukanaan toisen luottoratsunsa duosta Koivisto/Humaloja. Vuosien ajan olen harmitellut lopullista valintaa/saapujaa.
 

Steus

Jäsen
Outo tilanne oli myös kun Lammikko sai kiekon päähän ja luisteli vaihtoon. Tuomari katkaisi pelin, miksi? Meni ohi multa
Ihan oikea päätös. Vihellyksen jälkeen kävi tsekkaamassa Lammikon kunnon ja homma jatkui. Ei noiden kanssa kannata leikkiä.

En minä mitään tuomarifarssia ole nähnyt. Lopun kampin olisi voinut viheltää, mutta ihan hyvin nuo muut meni.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihan oikea päätös. Vihellyksen jälkeen kävi tsekkaamassa Lammikon kunnon ja homma jatkui. Ei noiden kanssa kannata leikkiä.

En minä mitään tuomarifarssia ole nähnyt. Lopun kampin olisi voinut viheltää, mutta ihan hyvin nuo muut meni.

Ei tuolla mitään farssia ollut mutta tuo oli outo. Olisin ymmärtänyt jos Lammikko olisi pudonnut. No oli miten oli niin hieno erä KooKoolta!
 

Larry David

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt kärppä tasoitti just. Olin kirjoittamassa että jonkinlainen ase ollaan löydetty kärppien puolustusta vastaan kun monissa hyökkäyksissä tiputettu kiekko laidalta takamiehelle keskelle. Näitä paikkoja ollut monia tänään.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En minä mitään tuomarifarssia ole nähnyt. Lopun kampin olisi voinut viheltää, mutta ihan hyvin nuo muut meni.

Joo ei mitään farssia, mutta jos selkeän kampin ja rankkarin jättää viheltämättä niin kyllähän siinä voi nähdä vähän kotijoukkueen suosimista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös