Otteluseuranta KHL playoffs 11.04.

  • 3 184
  • 22

Nick Neim

Jäsen
Heikko ylivoima Magnitogorskin ykköseltä, kakkosyv sai aikaan ylivoiman parhaan paikan.

Ensimmäisen erän jälkeen tilanne edelleen 0-0.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Tuleepa katsottua nyt ensimmäistä kertaa kokonainen KHL-matsi, kiitos Viasatin. Ei ole vielä vakuuttanut tämä konferenssi finaali.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Tuleepa katsottua nyt ensimmäistä kertaa kokonainen KHL-matsi, kiitos Viasatin. Ei ole vielä vakuuttanut tämä konferenssi finaali.

Sama. Ei vakuuta pelin taso, eikä myöskään antenniverkon kuvanlaatu. Jotenkin pystyn kuitenkin katsomaan tätä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sama. Ei vakuuta pelin taso, eikä myöskään antenniverkon kuvanlaatu. Jotenkin pystyn kuitenkin katsomaan tätä.

On kyllä heikko kuvanlaatu, miksei näitä lähetetä HD:na?

Äsken maali tyhjänä sinisellä joukkueella, mutta jotenkin vihreän tiimin maalivahti torjuu. Jahas, videolle.
 

Nick Neim

Jäsen
Antipinilla tyhjä maali, mutta nostaa suoraan Vasilevskin hanskaan. Hieno torjunta, joskin suurimmalti osin pelaajan huonoutta.

P.S. Tuomarilla ainaki komeat kahvat jos ei muuta.

E: Kyllähän se kiekko oli maalissa, ja mun silmään jopa aika selvästi. Ei kuitenkaan hyväksytä.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Eikä vakuuta videotuomarikaan, selvä maalihan se oli.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei vakuuta pelin taso, eikä myöskään antenniverkon kuvanlaatu.

Pelin tasoon en ota kantaa, mutta kyllä se kuvanlaatu kaapelissakin on aika säälittävä.

teude kirjoitti:
On kyllä heikko kuvanlaatu, miksei näitä lähetetä HD:na?

Veikkaan, että tuota ei kuvata HD-kuvanlaatuun pystyvillä kameroilla, joten ei ole HD-kuvaa mitä lähettää. Tässä voin kyllä olla väärässäkin.

Pelistä sen verran, että olihan hieno torjunta Ufan kassarilta, vaikka kyllähän tuo kiekko maaliviivan yli oli. Tätä eivät kuitenkaan tuomarit (tai kukaan muukaan) voi täysin varmuudella sanoa, joten maalin hylkääminen oli mielestäni ihan oikein.

Pienehkö betsi on kiinni vierasjoukkueen voitossa, oli niin houkutteleva kerroin, että pakko oli ottaa. Toistaiseksi ainakin vaikuttaa siltä, että vierasvoitto on ihan mahdollinen. Ja loppuun yksi kuluneimmista urheilukliseistä: Avausmaalin (seuraavan maalin) tekijä on vahvoilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Älytön määrä kyllä huonoja syöttöjä ja kiekon karkaamisia nähty tässä pelissä. Sen lisäksi ainakin ensimmäisessä erässä mailanhäirintää sai käyttää aikamoisella tavalla.

Metallurg tekee kohta maalin.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Magnitogorsk on ollut koko KHL:n ajan häpeäpilkku (muutaman pikkuseuran ja Baryksen kanssa) TV-lähetyksien laadun suhteen. Kyse siis lienee ihan siitä, että parempaa kuvaa sieltä ei vain olensaatavilla. En tosin olen tätä matsia katsonut, joten en tiedä minkälaista kuvaa siellä nyt näkyy.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Mitkä oli nuo luistimet? Joku musta kiiltävä muovi peitti koko luistimet.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tosin olen tätä matsia katsonut, joten en tiedä minkälaista kuvaa siellä nyt näkyy.

Mä katson kaikki Viasatin lähetykset sd-kuvalla, mutta kyllä tämä parhaillaan näkyvä kuva on todella kaukana hyvästä sellaisesta. Taisin arvella oikein, että kun ei ole vehkeitä joilla kuvata HD-laadulla, niin eipä sellaista pysty telkkarissa tarjoamaan. Aika ihmeellistä, että yksi isoimmista seuroista (?) ei saa tuollaista asiaa kuntoon, jos todella tilanne on ollut sama jo aiemmilla kausilla, eli aikaa olisi ollut asiaan reagoida. Toisaalta jos venäläisillä ei ole HD-telkkareja, niin eivät tiedäkään tuota paremmasta, joten sitä voitaneen tarjota jatkossakin.

Taitaa tulla kolmas KHL-matsi putkeen jonka katson, joka päättyy varsinaisella 0-0. Melko huono mäihä on mulla käynyt näissä, koska kyllä tuolla todistettavasti osataan maalejakin tehdä. KHL sinänsä on mulle vieras sarja, mutta katson kyllä pelit, jos näin sopivaan aikaan sattuvat tulemaan.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Kyllä, tuota Magnitogorskin tilannetta on ihmetelty laajamittaisesti jo pitkään. Onneksi finaaleihin KHL lähettää aina omat vehkeensä, mikäli finaalijoukkueella ei riittävän laadukkaita omasta takaa ole.
 

Magni

Jäsen
Suosikkijoukkue
KHL, NHL
En kyllä käsitä tuota valitusta kuvanlaadusta. Joskus joutunut sarjaa seuraamaan suttuisilta ja pätkiviltä striimeiltä alkuaikoina, eikä sekään haitannut menoa. Silloin ei oikeasti meinannut erottaa pelaajia toisistaan, kun pelinumeroistakaan ei saanut aina selvää. Se oli heikkotasoista kuvaa, ei tämä nykyinen.

Nykyinen kuva on kyllä vähintääkin hyvää tasoa.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Voikohan tota UFA:n veskaria sanoa kuumaksi pelaajaksi :) Jeesus mitä gamesavereita


Sent from my RM-875_eu_finland_208 using Tapatalk
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kyllä käsitä tuota valitusta kuvanlaadusta.

Minä sen sijaan käsitän oikeinkin hyvin. Jos on tottunut katsomaan lätkää HD-lähetyksinä, on tämä kuva ihan paskaa. On niin yksilöstä kiinni, että mitä pitää hyvänä kuvana. Toiselle riittää, kun numeroista saa selvää, toinen vaatii enemmän.

Kaiken kaikkiaan mulle on aika sama, että millaista kuvanlaatua tuolta tulee. Näen asian niin, että kun olen Viasat Sportin aikoinaan ainoastaan NHL:n takia hankkinut, niin hinnan ollessa edelleen sama pidän KHL:ää ilmaisena bonuksena.

Nykyinen kuva on kyllä vähintääkin hyvää tasoa.

Tämä riippuu ihan siitä mihin vertaa. Jos suttuisiin ja pätkiviin striimeihin, niin kyllä, kuva on vähintäänkin hyvää tasoa. Jos nykyaikaisiin HD-lähetyksiin niin ei, kuva ei ole vähintäänkin hyvää tasoa, vaan oikeastaan vähintäänkin huonoa.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Silloin ei oikeasti meinannut erottaa pelaajia toisistaan, kun pelinumeroistakaan ei saanut aina selvää. Se oli heikkotasoista kuvaa, ei tämä nykyinen.

TV-kuvassa pelaajien liike varustettuna heikolla kuvanlaadulla tietää sitä, että tässäkin on välillä todella vaikea hahmottaa pelinumeroita. Mielestäni tämä kuvanlaatu kusee kuitenkin koko Viasatilla, vaikkakin Magnitogorskilla olisikin jotkut heikommat kuvausvehkeet käytössä. Tähän oli ilmeisesti viimeksi kerrottu jokin syy Viasatin toimesta, kun oli vastaavanlainen ilmaisjakso syksyllä.

Ja tottakai pitää valittaa, kun samaan aikaan näkee jotain suomalaista ryminäkiekkoa HD-laadulla.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Ostin viime perjantaina streamin KHL:n sivujen kautta Lokomotiv-Lev pelistä ja silloin kuva oli priimaa, vaikken valinnut hd -vaihtoehtoa koska pelkäsin hitusen epävakaan wlanin kaistan riittävyyttä. Tää Viasatin kuva kyllä muutamaakin luokkaa heikompaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Miten tuo halli on noin hiton korkea, vaikka katsomot ei yllä edes puoleen väliin. Vai onko yksi sivu sitten todella korkea, kuten Lahdessa?

Sininen tiimi finaaliin. 1-0 jatkoerän alkuun. Vihdoin.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko liiga aliarvostettu vai KHL yliarvostettu? Tää oli eka peli minkä oon KHL:stä tällä kaudella nähnyt ja voi kiesus että oli tylsä ja suorastaan paska peli. Liigan poffeista voi ottaa tältä kaudelta minkä vaan pelin ja ollaan edellä. Vai kävikö nyt mulla vaan paska tsägä?

E: jaha kts Nokia... Korjaan aakkoset myöhemmin.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Onko liiga aliarvostettu vai KHL yliarvostettu?

Ehdottomasti näin. Nythän on muotia haukkua Liigaa. Tähän ei tarvita edes Putinin poikien propagandaa, vaan Suomi-pojalla omaan pesään urinointi on kansalaistaito.

Siksipä myös uskon, että Jokerit tulee pärjäämään KHL:ssä ihan mainiosti.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Hauskoja nämä yhden ottelun perusteella tehdyt analyysit koko liigasta. Näitä on ollut myös toiseen suuntaan täällä aiemmin. Mutta tämähän on foorumien luonnne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös