Otteluseuranta (Karjala-turnaus 7.–10.11.2019)

  • 31 988
  • 443

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Siinä jäi kaksi selvää jäähyä Ruotsille viheltämättä.
 
Olisi ihan kohtuullista kyllä, että tuo haastopäätös pitäisi ilmoittaa 10 sekunnin kuluttua maalista, oli tuomari sitä menossa oma-aloitteisesti tarkastamaan tai ei.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
No mitä naurettavaa tuossa oli? Ilman mutta fiksua se, että heti ekalla kerralla tarkistetaan kaikki maalivahdin estämiset yms. Turhaa pelleilyä tuollainen, että aluksi tarkastellaan ja hyväksytään jonka jälkeen haastetaan ja hylätään.

IIHF:n sääntökirjasta:
ii. Jos maali tehdään tai maali on oletettavasti tehty, päätuomari tekee välittömästi oman päätöksensä ja sitten tarvittaessa kuuntelee videomaalituomaria. Tällöin videomaalituomari vahvistaa tai kumoaa päätuomarin päätöksen asianmukaisten perusteiden valossa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jos jollain on nukahtamisvaikeuksia, niin kannattaa etsiä tämän selostaja/kommentaattoriparin tuotoksia areenasta nukkumaan mennessä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kumma miten aina Hartikaisen ketjun ollessa jäällä Suomi on omalla alueella vaikeuksissa.
 

Silppuri

Jäsen
Peto on irti Peto on irti Peto on irti kerran ku me lähettii broidin kaa kentälle, se oli perus maanantai ja me päästii sinne aidan yli inee ja mietittii et missä se vartija tyyppi taas yytsii No me päätettii et me laitetaa byyrit vaa paikoillee ja mankast Tippa-T soimaa ja peto oli irti Aina ku mä lämään Aina ku mä lämään Aina ku mä lämään liekeis huomen, liekeis tänää Aina ku mä taklaan Aina ku mä taklaan Aina ku mä taklaan peto on irti (woaaa) ja ku hanskast lähtee, voit lukee lehestä sain eile kolme tähtee (woaaa) Oot häviöstä työtön, me lähettii koutsin kaa voitolla yöhön ei, ei, hei, wou, ei, hei voitol yöhön boeh aika taakka haudata luistimet aika naulata maksanu sakkoo koutsi sano nyt paita kattoo aina täysii eläny, menin pelaa enkä pelänny salaa pikahamppari, taas mun piti ottaa vika rankkari ja mie oon Villegalle ja iha nii ku muutki Ja mun kärkimiina on teijä jengille liian smuutti Salaa ilman munareit, huusin ja haukuin dumareit salaa ilman munareit, huusin ja haukuin dumareeeit Aina ku mä lämään Aina ku mä lämään Aina ku mä lämään liekeis huomen, liekeis tänää Aina ku mä taklaan Aina ku mä taklaan Aina ku mä taklaan peto on irti (woaaa) ja ku hanskast lähtee, voit lukee lehestä sain eilen kolme tähtee (woaaa) oot häviöstä työtön, me lähettii koutsin kaa voitolla yöhön (woaaa) ja ku hanskast lähtee, voit lukee lehestä sain eilen kolme tähtee (woaaa) oot häviöstä työtön, me lähettii koutsin kaa voitolla yöhön
Salaa ilman munareit, huusin ja haukuin dumareit Salaa ilman munareit, huusin ja haukuin dumareeeit
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Petri Seppä IS:ssä on yllättynyt siitä että veskaria ei saakkaan lyödä viikatelyönnillä kaulaan kun se on alueensa ulkopuolella

"Reideborn oli tilanteessa reilusti oman maalivahdin alueensa ulkopuolella, joten tuomio maalivahdin häirinnästä hämmästytti todella. "

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös