Otteluseuranta (Kärpät)

  • 512 987
  • 7 375
Tila
Viestiketju on suljettu.

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Kyllähän siinä selkeä estäminen oli, mutta nämä ikuiset "Raksilan kotituomarit" - ulinat on niin väsynyttä läppää, että paras on olla lukematta eräiden kirjoittajien tuotoksia. Muuallahan tuomaritoiminta tietenkin on aina virheetöntä.

Ekstrahauskaa tästä tekee se, että Nordiksella on a) Suomen puusilmäisin yleisö ja b) liigan pahimmat kotituomarit kaudesta toiseen. Kohta b toki juontuu siitä jatkuvasta vinkumisesta, mitä IFK:n kotiyleisö harrastaa joka tilanteessa. Varmaan samaa näkisi Raksilassakin, jos yleisö jaksaisi nillittää samalla tavalla kaikista pienistäkin tilanteista.

Voitto maistuu ja joukkueen rutiini on ihailtavalla tasolla.
 

Kendofutari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja Chicago Blackhawks
Ekstrahauskaa tästä tekee se, että Nordiksella on a) Suomen puusilmäisin yleisö ja b) liigan pahimmat kotituomarit kaudesta toiseen. Kohta b toki juontuu siitä jatkuvasta vinkumisesta, mitä IFK:n kotiyleisö harrastaa joka tilanteessa. Varmaan samaa näkisi Raksilassakin, jos yleisö jaksaisi nillittää samalla tavalla kaikista pienistäkin tilanteista.

Voitto maistuu ja joukkueen rutiini on ihailtavalla tasolla.
On kyllä hauskaa miten eri tavalla voi asiat nähdä. Jotenkin itse tuntuu, että oululaiset jos jotkut vinkuu kaikesta ja huutojäähyt on arkipäivää. Itse ottelusta olen positiivisesti HIFK:n esitykseen ottaen huomioon loukkaantumistilanteen ja eilisen rankan ottelun. Onnittelut sinne ouluun kuitenkin :)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
On kyllä hauskaa miten eri tavalla voi asiat nähdä. Jotenkin itse tuntuu, että oululaiset jos jotkut vinkuu kaikesta ja huutojäähyt on arkipäivää.
Tuohon voit oululaisten tilalle laittaa jokaisen liigajengin, jos ihan tosi mielellä asiasta keskusteltaisiin. Mainio ikiliikkuja tietenkin, koko "X yleisö mesoaa joka tilanteesta" -keskustelu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuohon voit oululaisten tilalle laittaa jokaisen liigajengin, jos ihan tosi mielellä asiasta keskusteltaisiin. Mainio ikiliikkuja tietenkin, koko "X yleisö mesoaa joka tilanteesta" -keskustelu.
Tässä se totuus melkolailla tulee. On kyllä paska kotiyleisö, jos ei joka vastustajan hipaisusta kohahda. Se on sitten tuomareista kiinni, että ketkä herkimmin astuu kotiyleisön miinaan. Onhan nuo seeprat ratkaisseet lähivuosina jopa mestaruuksia.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
On kyllä hauskaa miten eri tavalla voi asiat nähdä. Jotenkin itse tuntuu, että oululaiset jos jotkut vinkuu kaikesta ja huutojäähyt on arkipäivää. Itse ottelusta olen positiivisesti HIFK:n esitykseen ottaen huomioon loukkaantumistilanteen ja eilisen rankan ottelun. Onnittelut sinne ouluun kuitenkin :)

Näinhän se menee, kun värilasit päässä pelejä katsellaan. Itse olen viimeisen 10 vuoden aikana käynyt pääasiassa Nordiksella kattelemassa paikan päällä liigaa, muitakin kuin Kärppäpelejä, ja perustan näkemykseni niihin kokemuksiin. Eikä minulla ole mitään IFK:ta vastaan todellakaan, hieno seura ja hienoja matseja about aina Kärppiä vastaan.

Ouluun menee minultakin onnittelut täältä hienon maamme hienosta pääkaupungista. :]
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
On kyllä hauskaa miten eri tavalla voi asiat nähdä. Jotenkin itse tuntuu, että oululaiset jos jotkut vinkuu kaikesta ja huutojäähyt on arkipäivää.

Kun nyt kuitenkin molempien joukkueiden kannattajia tunnen ja molempien keskustelupalstoja seuraan, niin voin sanoa, että monilla tavoilla Kärppien ja HIFK:n kannattajat ovat todella samanlaisia. Vaativuus on yksi yhdistävä tekijä. Sitoutuneisuus on toinen. Molempien joukkueiden kannattajat riepottelevat sekä vastustajajoukkueen että omansa kölin alta ihan jokaisesta sattumuksesta. Hyvin, hyvin omistautunutta kannattamista puolin ja toisin.

Kannattaa lukea joukkueiden osioiden ketjuja pitäen mielessään tämän asian. On todella harvinaista, että kummassakaan osiossa vastustajaa kovin kovasti kehutaan ja ruoska sivaltaa joukkueen suuntaan hyvin nopeasti kun jotain negatiivista sattuu. Kuten tuossa muutama päivä sitten kun Kärpät voitti, niin ensimmäinen ketju joka nousi pintaan oli tuo Vitutus-ketju, ja siitähän saatiin taas aikamoinen vääntö kannattajakunnan välillä :D

TL;DR; Relax.
 

Derksen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lippo
Jotenkin itse tuntuu, että oululaiset jos jotkut vinkuu kaikesta ja huutojäähyt on arkipäivää.
Vinkuvat toki ihan siinä missä muutkin, mutta ei se suinkaan ylivoimia Kärpille tuota. Ei tänään eikä yleisemminkään; kaikista vähiten yv-kertoja tullut Kärpille tähän mennessä. Tasoitteluliigan hengessä sarjakärki Tappara on saanut yv-kertoja toiseksi vähiten. Jos siinä vielä iso osa olisi huutojäähyjä niin ei vastustajat vissiin oikeasti rikkoisi ollenkaan. (Edit: yv-aikatilasto->yv-kertatilasto)
 
Viimeksi muokattu:

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Faktahan on että tänään kärppien ekan ylivoiman jälleen jäi aivan selvä kamppi viheltämättä. Sen jälkeen kärpiltä otettiin kaikki pois ja hifkiltä ei mitään. Jopa se naurettavan pieni poikkari oli jäähy. Semmosia tulee joka vaihdossa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Katsoin uusinnan ja nostan kädet ylös virheen merkiksi! Yks jäi viheltämättä kärpille!
Ei jäänyt. Kuten lainaamasi viesti koetti kertoa: tätä se S/M -Liiga on.

Liigan "tuomarilija" on ihan kuten Applen tuotteet: heikoimman mahdollisen käyttäjän tarpeisiin räätälöity.

... ja ihan pikkaisen jäi se sarkasmitutka pois päältä.
 

Pohjoisesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Manchester United, Jesse Puljujärvi
Ei jäänyt. Kuten lainaamasi viesti koetti kertoa: tätä se S/M -Liiga on.

Liigan "tuomarilija" on ihan kuten Applen tuotteet: heikoimman mahdollisen käyttäjän tarpeisiin räätälöity.

... ja ihan pikkaisen jäi se sarkasmitutka pois päältä.
Tai sitten vastasin sarkasmiin sarkasmilla. Tärkeitä kuitenkin että kärpät voitti!
 

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tuohon voi vielä lisätä, että eikös ne tuomarivirheet mene pitkässä juoksussa tasan... paitsi kärppiä suositaan, kun niille annetaan niin paljon alivoimaa.
Tämä jää monesti huomaamatta, kun kitistään että Kärppiä suositaan:)) Onpa hirveetä tuomarien kotiinpäin vetämistä;)

Kärpät pelaa vastustajasta riippumatta joka pelissä enemmän alivoimaa kuin vastustaja, ilmeisesti siksi koska pelaa paskaa lätkää vai?

Kaukana "fairplay" meiningistä kun toista joukkuetta suositaan eli pääosin Kärppiä vastaan pelaavaa jengiä.
 
Sebastian Waheeb selosti tuon matsin.
Hmmm.. nyt sai myös Waheeb kakkaa niskaan, mutta onhan se totta että kun selostajaksi alkaa ja sitä työtä tekee niin faktat kuntoon ennen peliä! Ruudun toisella puolella on kuitenkin ihmisiä ,jotka tietää sen faktatiedon ja jos annetaan väärää kuvaa pelistä, historiasta jne. niin kyllä sitä vaan syljettää kuunnella ja se ärsyttää sekä pilaa sitä pelinseuraamisen fiilistä. Lisäksi tästä maksetaan.

Jääkiekkotoimittajat faktat kuntoon!!

Ymmärrän..paljon pelejä, paljon joukkueita mutta silti kunnon valmistautuminen peliin myös toimittajan osalta on vähintä mitä maksava asiakas voi vaatia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös