Otteluseuranta (JYP)

  • 393 073
  • 5 928
Tila
Viestiketju on suljettu.

chubster

Jäsen
Olipa surkeaa tekemistä JYPiltä eka erä. Paljon heikkoa tekemistä yksilötasolla. Honka ja peli omassa päässä on joka kerta todellinen katastrofi, miehet hukassa ja voima ei riitä vähääkään.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Vähän muistuttaa taklaus samanlaista tilannetta mitä Miklikille sattui.. Syöttö lavasta ja samalla pommi päin näköä..
 

Hexa

Jäsen
@Mikko78

Tai sitten minä katson värilaseilla. Itse näen kuitenkin näin, että osuu samanaikaisesti sekä kroppaan että päähän. Vaikea sanoa kumpaan kohdistuu suurempi voima.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Mikko78

Tai sitten minä katson värilaseilla. Itse näen kuitenkin näin, että osuu samanaikaisesti sekä kroppaan että päähän. Vaikea sanoa kumpaan kohdistuu suurempi voima.

Toki olen sitä mieltä, että järkevintä olisi ollut jättää taklaamatta. Varakas kyllä ehtii huomioida ettei kaveri ota taklausta vastaan. Toinen juttu sitten ehtiikö enään itse reagoimaan kun on jo taklaus päätöksen tehnyt.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki olen sitä mieltä, että järkevintä olisi ollut jättää taklaamatta. Varakas kyllä ehtii huomioida ettei kaveri ota taklausta vastaan. Toinen juttu sitten ehtiikö enään itse reagoimaan kun on jo taklaus päätöksen tehnyt.

Joo ja lähti kuitenkin ensin taklaamaan kiekollista pelajaaa, mutta Stråka luopuikin juuri kiekosta. Sanotaan näin että kyllähän tuosta varmaan rangaistus on aiheellinen ja ehkä pieni muutaman pelin huilikin, mutta ei mitään suurempaa.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Laseista huolimatta oma toivomus on, ettei kenenkään tarvii lähteä askista työkyvyttömyyseläkkeelle.. Riippumatta nutun väristä.. Kai kovaa voi taklata pienemmälläkin riskillä..
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Mitähän siellä Tuuliruusussa on vedetty? Todella huonolla jalalla ollaan liikkeellä, ja kun ei päästä keski alueen yli, niin joudutaan puolustamaan jatkuvasti. Erikosmaininta Mäenpäälle hitaudesta.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Seuraan samalla Kärpät - Jukurit peliä ja näyttäisi siltä, että Mikkelistä on ollut matkaa sulatella ABC-ateriaa vähän pidempään..
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
IFK on taitavampi, nopeampi ja vahvempi. JYPin toivo on enää sinnikkäässä siilipuolustuksessa, Laurikaisessa ja siihen päälle pitäisi saada pari tuurimaalia. Ihan tekemällä tehtyjä tuskin saadaan tänään yhtäkään.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Joskus pelin virtaus muuttuu jo yhden maalin seurauksena. Pitäis vaan saada se seuraava maali, että peli pysyisi hengissä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tirkkos-mittarini eli Nättinen näyttää kyllä tänään todella huonolta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Opa Opa Opa....
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Alivoima ei oikein toimi.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jos et itse tee niin kaveri tekee
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tirkkonen peluuttaa alivoimassa Ratista kärkikarvaajana ja viivassa on ihan saatanasti tilaa.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Kylmää on kyyti, hyvää yötä vaan. Ei tänään mitään mahdollisuuksia voittoon, niin paljon on IFK edellä ihan kaikessa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kolmanteen erään voisi heittää Heleniuksen maaliin ihan vaan vaihtelun vuoksi.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Ei tää jengi kyllä valmentajaa vaihtamalla parane. Tekoälyn ja jalkoja tää jengi tarvitsisi.

Aivan kurapaskaa JYPin peli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös