Otteluseuranta (HIFK)

  • 526 079
  • 6 581
Tila
Viestiketju on suljettu.

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Samaa mä muistelen. Uutisiin mentiin heti maalin jälkeen, ja sitten kannun nosto näytettiin uutisten jälkeen, mutta ei pukukoppijuhlia. Jeren sikarista toki kuvan nähny ja varmaan tulosruudussa jotain näytetty kopistakin, mutta ei voi muistaa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Jaa, TPS-finaali alkoi b-pisteeltä vajaan neljän minsan kohdalta, ei kai siinä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mä olin paikalla tässäkin pelissä, mutta muistijälkiä ei ole juuri ollenkaan. Varmaan puolustusmekanismina aivot hylkineet nämä muistot mappi Ö:hön.

Miksi Pubi on katsomossa? Ö-mappi näyttää vaan erroria kun yritän hakea vastausta.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä oon vielä vuodessa 1998. Tuli pyörähdettyä Stadissa mestaruuden ratkettua. Matkalla himaan tuli joku päihtynyt fani kysymään josko me mun tyttöystävän kanssa haluttaisi haistaa Johan Davidssonin hikistä sukkaa. Oli päässyt pukukoppiin ja vienyt sen sieltä. Haisi kyllä puolen metrin päästäkin!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Mä oon vielä vuodessa 1998. Tuli pyörähdettyä Stadissa mestaruuden ratkettua. Matkalla himaan tuli joku päihtynyt fani kysymään josko me mun tyttöystävän kanssa haluttaisi haistaa Johan Davidssonin hikistä sukkaa. Oli päässyt pukukoppiin ja vienyt sen sieltä. Haisi kyllä puolen metrin päästäkin!

Bless you <3 Ois pitäny uskoa vaimoa ja laittaa telkkari äsken kiinni. Nyt oon vuodessa ysiysi ja kaikki menee päin persettä. Tiiä mitä toi vaimokin sillon puuhas kun ei vielä tunnettu.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Mä oon vielä vuodessa 1998.

Itsellä vähän vastaava muisto punalampusta, joka väitetysti oli päädystä johon OJ mestaruusbyyrin kiskaisi. Se kiersi faneilta toiselle maanantain mestaruusjuhlien jatkoilla City Marathonissa mestaruuspokaalin tyyliin suudeltavana.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Miten voi vieläkin vituttaa nää tuhritut maalipaikat? HIFK ollu kyllä pelissä paljon parempi ku muistin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä olin paikalla tässäkin pelissä, mutta muistijälkiä ei ole juuri ollenkaan. Varmaan puolustusmekanismina aivot hylkineet nämä muistot mappi Ö:hön.

Miksi Pubi on katsomossa? Ö-mappi näyttää vaan erroria kun yritän hakea vastausta.
Löi Turussa sen pleksin paskaksi ja jonkun päälle lensi niitä paloja. Yks peli kakkua.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hockey Cornerin omistaja Jyri Penttilä oli ilmeisesti jotain kautta saanut haltuunsa tämän kypärän. Pitää illalla vähän selailla noita jaksoja. Taikka pitänee laittaa viestiä suoraan Tokelan ja Penttilän suuntaan. Oli muistaakseni kyseisessä jaksossa myös puhetta illan juhlista Tavastialla jotka olivat myös hyvin legendaariset. Ei ollut noissa jaksoissa se juttu. Mun mielestä juuri aikaisempi tuotantokausi.

Homma sen verran edennyt että muutamia sähköposteja on tullut lähetettyä ympäriinsä. Katsotaan jos mahdollisesti tämä juttu saadaan videolle
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Homma sen verran edennyt että muutamia sähköposteja on tullut lähetettyä ympäriinsä. Katsotaan jos mahdollisesti tämä juttu saadaan videolle

Homma saatiin miltein purkkiin. Tokela vähän tuossa naureskeli koko jutulle. Lupasi laittaa homman videolle kunhan saa hoidettua noi muusikki hommat alta pois.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
No niin, Maamme-laulu on laulettu väärin (.. maa kaunis isien..) ja kuudes puolivälierä täällä Hartwall Areenalla vuonna 2011 on valmis alkamaan.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, Maamme-laulu on laulettu väärin (.. maa kaunis isien..) ja kuudes puolivälierä täällä Hartwall Areenalla vuonna 2011 on valmis alkamaan.
KJ voisi penkittää Haden, kun ei tunnu osuvan maalipuiden väliin millään. Hutihankinta ja ei mitään käyttöä kevään peleissä.

Hentunen on kyllä alati vaarallinen. Laitoin isolla rahalla livevetoon, että tekee vielä maalin tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös