Otteluseuranta 7.–8.8.2020

  • 15 466
  • 313

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pensin ylivoima näyttää siltä, että kuplasta halutaan pois mahdollisimman pian.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arizona jatkoon.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Öitä Nashville. Nostakaa banneri qualifying roundeihin etenemisestä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Brad Richardson ratkaisee jatkopaikan Coyotesille.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kertokaas tällaiselle ei niin paljon NHL:ää seuraavalle, mitkä joukkueet ovat neljän parhaan joukossa kun aika koittaa
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Heh, sen verran olen perillä että tiedän noiden joukkueiden kauden olleen huono. Mietin vaan mitkä joukkueet taistelevat maljasta

Vegas, Blues, Lightning, Bruins. Jos pitäisi rahaa laittaa.
 
Heh, sen verran olen perillä että tiedän noiden joukkueiden kauden olleen huono. Mietin vaan mitkä joukkueet taistelevat maljasta

No okei, Vegas ja St. Louis ainakin. Tampa on laatujengi ja eiköhän viime keväästä opittu, joten siinä kolmas. Ja kyllä Boston on pakko laskea mukaan. Otetaan sitten vielä bonuksena Colorado. Tuossa on viisi jengiä, joten kaikki eivät voi olla neljän joukossa ja aina yksi hienoinen yllättäjäkin mahtuu mukaan, joten nostetaan vielä yksi joukkue ja se olkoon tänä vuonna Columbus.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Onko Saros muka Nashvillen tulevaisuus? Onko tuon joukkueen tavoite voittaa mestaruus seuraavan 5 vuoden aikana? Jos he räjäyttävät pakan, niin sitten Saros voi toki siellä heilua ihan hyvin.

Mutta jos on tarkoitus menestyä, niin nyt kun Rinne on vanha, niin eiköhän sinne kannattaisi hankkia joku vähän parempi veskari? Jos nyt heittää esimerkkejä, niin Penguins, Columbus ja Vegas omistaa 2 vahtia joita ei ehkä kannata pitää loputtomiin yhdessä. Kun Sorokin menee Islandersiin, niin siellä on ylimääräisiä veskareita tarjolla jossain vaiheessa. Samsonov ottaa myös Capitalsia haltuun odotetun nopeasti, joten Holtby lienee lähtökuopissa ennemmin kuin myöhemmin..

Eikö jotain tuonsuuntaista kannattaisi katsella, ettei tarvitse vetää Saroksella pudotuspelejä ainakaan montaa vuotta?!?
 

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Ei ole mitään jääkiekon juhlaa tämä Pens - Montreal. Tylsin peli mitä tähän asti on tullut katsottua. Maali ois kiva. No heti oli Montrealilla pari hyvää paikkaa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei se tuuria ole jos jätkä on noin vapaana takatolpalla.
Ai niin joo, mä olen aika uusi näissä NHL-seurannoissa...

Olisin kyllä toivonut Nashvilleä jatkoon muttan ehkäpä Arizonalla on parempi draivi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös