Höpö höpö. Se, että kolmas ja jatkoerä oltiin ottavana osapuolena, ei poista kahden ensimmäisen erän Suomen hyvää peliä jossa oltiin Ruotsia selkeästi edellä. Todella tasainen peli, jossa paremman valmennuksen sekä maalivahdin joukkue voitti.No aijaa. Ihan huutava vääryyshän tää tulos pelitapahtumiin nähden oli. …
1:1 eikä siltikään ole liian iso.Ajattelin 3D-tulostaa Rimpisen patsaan telkkarin viereen finaalia varten.
Niinq ihan fileis?!Anni aivan fiiliksissä. Niinkuin pitääkin.
Ruotsin paskalehdistö ja asiantuntijat poraavat. Varmaan kyllä ruotsin joukkuekin. Epäilemättä sama olisi kyllä toisinkin päin.Ei kai ne hirveästi itkeneet tuomareista?
Oli se vähän helpohko, mutta toisaalta kun olisivat itse ratkaisseet ylivoimallaan niin ei koko jäähyä olis koskaan tullutkaan.Vaikea tuosta on kyllä eri mieltä olla.
Ruotsilla on kyllä nykyään hieno häviämisen kulttuuri jääkiekossa
No aijaa. Ihan huutava vääryyshän tää tulos pelitapahtumiin nähden oli. Mutta siinäpä pallopelien hienous; parempi jengi ei aina voita. Muutenhan näitä pelejä ei tarvitsisi edes pelata. Rimpinen plus kundien henkinen kantti ratkaisun hetkillä vei tän lopulta. Toivottavasti se riittää myös finaalissa.
Sen verran nössöksi oon tullut näin vanhemmiten, että käy jopa vähän sääliksi aidosti todella hyvän pelin pelanneita ruotsalaisia. Toki vain vähän, ja kiekon livahtaessa maaliin pääsi meitsiltäkin spontaani röhönauru ensimmäisenä reaktiona. Sen verran selkärangassa ne 03-kisojen muistot jne…
Sulhaspiirakat 10 kpl pussi lohduttaa kopissa.Ruotsalaisille Lidlin tuotepalkinnot ja lippu pronssipeliin, ei huono. Hyvä Suomi!!
Ruotsiin on rantautunut häviämisen kulttuuri.Ruotsalaisten itku tuomareista, nasulia. Niin useana vuonna nuo ovat hyötyneet tuomareista ratkaisupeleissä.
Ruotsi on kyllä käsittämättömän huono U20-kisoissa maan yleiseen kiekkotasoon verrattuna.Ja mikä tärkeintä: Ruotsi ei saavuta Suomea mitalitaulukossa. Suomen viisi mestaruutta vs. Ruotsin kaksi.
Kuka olikaan se pikkuveli?
Mikkolan Largesta on kasvanut voittaja! "Nopiaa ja semmosta" -kiekko alkaa kantaa hedelmää.
No mutta kukas se sieltä Mikkolan Laten povitaskusta kuikuilekaan? Noh, koko U20-Ruotsin joukkue tietysti! Ei mitään vastusta Largen nuorille mahti-Leijonille. 'Super'!
Voittoisaa loppuyön jatkoa itse kullekin!
Tää analyysi on hyvällä pohjalla. Lisäisin vielä ennustuksen että voittomaalin tekijä tulee olemaan myös lopulta vahvoilla mestariksi.Finaalissa oma peli ja boksittomuus on valttia. Ja se kumpi tekee enemmän maaleja, on vahvoilla.
No olihan se ihan perkeleen huono vihellys. Kun ensin jatkoajalla jää molemmilta pari selvempää viheltämättä.
Emmä tiedä. Mun mielestä ei kyllä ollut kovin löysä vihellys. Ymmärrän kuitenkin sen että jäähyn kynnyksen on tarkoitus olla korkeampi pelin kriittisillä hetkillä. Tällä kaudella on vaan nähnyt aivan liian monta kertaa sen että KooKoo on joutunut tappamaan 5v3 alivoimia pelin tärkeillä hetkillä.Vaikea tuosta on kyllä eri mieltä olla.
Ajattelin 3D-tulostaa Rimpisen patsaan telkkarin viereen finaalia varten.