Sieltä.
eilen klo 00.03 #704 S Silppuri Jäsen Silppuri kirjoitti: Nyt tekisi kyllä eetvarttia laittaa aina ku mä lämmään soimaan! Laajenna klikkaamalla NO SINNEHÄN SE UPPOAAAA!!!
Silppuri kirjoitti: Nyt tekisi kyllä eetvarttia laittaa aina ku mä lämmään soimaan! Laajenna klikkaamalla NO SINNEHÄN SE UPPOAAAA!!!
eilen klo 00.03 #707 O oiler99 Jäsen Suosikkijoukkue Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU SIELLÄ!!!!
eilen klo 00.03 #710 T Tjapalala Jäsen Suosikkijoukkue Kiekko-Espoo, FC Honka Ja siellä! Ei se ton vaikeampaa oo
eilen klo 00.03 #711 K Kiuru Jäsen Suosikkijoukkue Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897 Kiskis Kiiskinen Silppuri kirjoitti: Nyt tekisi kyllä eetvarttia laittaa aina ku mä lämmään soimaan! Laajenna klikkaamalla Ja niinhän se laitettiin
Kiskis Kiiskinen Silppuri kirjoitti: Nyt tekisi kyllä eetvarttia laittaa aina ku mä lämmään soimaan! Laajenna klikkaamalla Ja niinhän se laitettiin
eilen klo 00.03 #713 E EmeraldSapphire Jäsen Suosikkijoukkue Leijonat, Carolina Hurricanes KIISKINEN! 2-1.
eilen klo 00.03 #716 R Risa Jäsen Suosikkijoukkue SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна KIIIIIIIIIIIISSSSSKKKKKIIIIINNNNEEEENNNN!!!!!
eilen klo 00.03 #717 P Purkan Jauhaja Jäsen Suosikkijoukkue Ei merkittävän kaupungin pallokerho Kisu!
eilen klo 00.03 #720 M madeOFspade Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Kaunis yv maali. Peli paketissa. Rimpinen ei kahta päästä
eilen klo 00.03 #722 L Loorz15 Jäsen Suosikkijoukkue Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen Vittu Ika Lehkonen on omahyväinen kommentaattori. Puhuu katsojille ikään kuin he eivät ymmärtäisi pelistä mitään. Ja tämän kirjoituksen aikana maali, maistuu!
Vittu Ika Lehkonen on omahyväinen kommentaattori. Puhuu katsojille ikään kuin he eivät ymmärtäisi pelistä mitään. Ja tämän kirjoituksen aikana maali, maistuu!
eilen klo 00.03 #723 V Vatanen Jäsen Suosikkijoukkue Boston Bruins (Carolina, Dallas) | Jukurit / JYP jes!!!
eilen klo 00.03 #724 R repalefarkku Jäsen Suosikkijoukkue per aspera ad astra HUR SMAKAR ETT LIONS LAST?????????????????