Mainos

Otteluseuranta 30.1.2009 - SM-Liiga: Ässät-Lukko

• 13 916
  • 89

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
En ymmärrä, että Lukon ykkönen aloittaa kaikki ottelut ja erät. Niissä peleissä, jotka viime aikoina olen nähnyt, ekat vaihdot ovat lähes järjestään pyörineet omissa. Niin tuntui nytkin olevan.

-backley-

Jäsen
Suosikkijoukkue
L U K K O
Jotain aivan poikkeuksellista: Lukon pelaaja purkaa aaveellä kiekon katsomoon...

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
No niin kyllähän tuo todennäköistä oli. Käsittämättömän usein tuo kiekko on tosiaan saatu katsomoon alivoimalla.

1-0 Sammalkangas (Tähtinen-Luomala) YV

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Tajusin juuri, että pelihän on jo taputeltu. Kaikissa aiemmissa tämän kauden pelissä avausmaalin tekijä on hävinnyt ja se on myös jäänyt joukkueen ainoaksi maaliksi. Ei siis mitään hätää.

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huhtala loukkaantui? Mitenköhän pahasti? Kauden paras ketju Savinainen-Kuparinen-Huhtala nyt siis VM:ää lukuunottamatta klesana.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ja Partanen hylkää Lukon tasoituksen..

Näkemys sekin. Ahon (jota en kyllä vertaisi Stenkkaan, Stenkka päättää asioista) mukaan maali tehtiin vihellyksen jälkeen. Myönsi tosin, että tällä kertaa erittäin hätäinen vihellys pelasti Ässät, eli myönsi sen vihellyksen virheeksi.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Ite huomannu, et SBS(Ramonat, ysiviisseiskat, megat yms.) toimii Winampilla, muttei Media Playerilla.

VLC soittaa myös, ainakin minulla toimii, ja minä olen suht. kädetön näiden koneiden ja laitteiden kanssa.

Jo taitaa jatkua, Tommi Huhtala palasi, se on komeaa. Vaihtoaition luukkua korjataan, erätauko pitenee.

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Isomäki hajoaa käsiin. Ässien vaihtoaition luukku rikki(taas). 5min kestää.
Jospa saataisiin 10vuoden sisään se uus halli/remontoitu halli?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy