Otteluseuranta 22.12.2014 Jokerit-Dinamo Riika

  • 7 539
  • 51

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuoden viimeisessä kotiottelussa Jokerit saa vastaansa Dinamo Riikan. Joukkueet ovat kohdanneet tällä kaudella jo kolmeen otteeseen. Jokerit on ollut parempi jokaisessa ja voittanut Helsingissä lukemin 3-2 ja 5-2 sekä viimeisimmän pelin Riiassa 4-3.

Jokerit tänään:

9 Niklas Hagman – 39 Niko Kapanen – 50 Juhamatti Aaltonen
61 Tommi Huhtala – 26 Petteri Wirtanen – 76 Jere Sallinen
67 Linus Omark – 42 Petr Koukal – 12 Steve Moses
14 Tomi Mäki – 32 Riku Hahl – 28 Jani Rita

4 Ossi Väänänen – 13 Ryan Gunderson
55 Atte Ohtamaa – 47 Ville Lajunen
6 Topi Jaakola – 77 Niko Peltola

31 Riku Helenius (1 Henrik Karlsson)

Loukkaantumisten vuoksi sivussa ovat puolustajat Oskari Korpikari, Daine Todd ja Santeri Saari.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ihme että Omark pelaa tänään, eikö kaveri juuri vetänyt EHT:lla ja pelasi eilenkin...
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Omark on tärkein yksittäinen pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Väittäisin, että syöttänyt 95 % Mosesin maaleista.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siitähän sille maksetaan...

Näinhän se menee... kävin vaan vetojen takia tsekkaamassa Jokerien kokoonpanoja ja olin vähän yllättynyt tuosta, olin jotenkin ajatellut, että valmennus haluaisi myös lepuuttaa miestä pitkän turneen jäljiltä..
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omark on tärkein yksittäinen pelaaja hyökkäyssuuntaan tällä hetkellä. Väittäisin, että syöttänyt 95 % Mosesin maaleista.
Nussinpa pilkkua kun naista en saa: Moses on tehnyt 26 maalia, Omark syöttänyt 23, joten Omark on maksimissaan voinut syöttää n. 88,5% Mosesin maaleista.

Itse aiheesta, nyt toivotaan, että jätkät vetävät ison vaihteen silmään tähän peliin. Täydet (tai ainakin lähes) katsomot, vuoden viimeinen runkosarjapeli ja mikäs sen parempaa kuin lähteä kalenterivuoteen 2015 voittajana!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Pieleen meni sekin väite. Toivottavasti Jokerit on tällä kertaa alusta loppuun pelin ytimessä vai miten se slogan meni.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Jopas on kääpiön kokoinen (ainakin silmämääräisesti) tuo numerolla 36 oleva Rigan veskari, ei sillä itse olisi liialla pituudella pilattu. ;) Hyvä juttu että Omark on mukana vaikka EHT-turnee varmasti jaloissa vähän painaakin, tärkeä mies vähän väsyneenäkin ja tän pelinhän jälkeen joukkue pääsee joulutauolle ja seuraavan kerran pelataan vasta ensi vuoden puolella. Toivottavasti nähdään paljon kovempi ja ennen kaikkea keskittyneempi esitys kuin nähtiin viimeksi kun Jokerit kentällä esiintyi. Siihen ei tosin paljoa vaadita.

Kohta mennään...
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Hyvä juttu että Omark on mukana vaikka EHT-turnee varmasti jaloissa vähän painaakin, tärkeä mies vähän väsyneenäkin ja tän pelinhän jälkeen joukkue pääsee joulutauolle ja seuraavan kerran pelataan vasta ensi vuoden puolella.

En nyt tiedä, että onko tässä joku hassuttelu-kompa, mutta Jokereillahan jatkuu pelit 26.12 Spenglerissä.

Itse kanssa odotin Wirtasen ja Omarkin huilaavan tänään, mutta valmennusjohto ei asiaa nähnyt tarpeellikseksi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Enhän mä muistanut koko spengler cupia, kiitoksia vaan korjaamisesta. :)
 

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eipä KHL:ssä muutoinkaan mitään erityistä joulutaukoa näytä olevan, jouluaattonakin pelataan 10 ottelun kierros.

Jokerit heti ylivoimalle, kun Redlihs taklaa kiekotonta Kapasta.
 
Viimeksi muokattu:

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Eipä KHL:ssä muutoinkaan mitään erityistä joulutaukoa näytä olevan, jouluaattonakin pelataan 10 ottelun kierros.

.

Johtunee siitä, ettei Venäjällä joulua juhlita samaan aikaan kun meillä ;)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuo koko punaiseen mekkoon pukeutunut Jokereiden jäätyttö on kuuma. :P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös