Niinpä. Saispa vaikka Onnisen asiakkaita katsomoon, niin lähtis.Eikö siellä yksi ja toinen NHL-joukkue vuosien saatossa ole vaihtanut logoa. Muovinen koko sarja.
Niinpä. Saispa vaikka Onnisen asiakkaita katsomoon, niin lähtis.Eikö siellä yksi ja toinen NHL-joukkue vuosien saatossa ole vaihtanut logoa. Muovinen koko sarja.
Ei se nyt niin katastrofi olisi, kyllä tuosta Vegasistakin vielä joku Suoni-connection löydetään.Kyllä tässä nyt kauhistuttaa että Vegas pilaa koko kauden voittamalla Stanley Cupin. Hintz ja Heiskanen, estäkää se! Ei noista muista siihen oo.
Kannatan jo KalPaa joten ei lisää vitutusta.Kannattaa kannattaa Torontoa ei ole muovia ja saat ikuisen vitutuksen plus jatkoajan vittuilut päälle
Eihän toi Point edes pelaa tässä pelissä? Minä kerroin vain tuntemistani pelaajista ja hyvistä ystävistäni, jotka tänään tuolla jääkiekkoa pelaavat. Muita ystäviä ja tuttuja ja hyviä ystäviä ja ystäviä on siten toki vielä iso pino muissakin jengeissä, mutta en minä nyt niitä kaikkia ala tähän listaamaan, siihen menisi ikä ja terveys.Keitä noi on?
Itse nokitan kertomalla Brayden Pointin olevan ystäväni. Muutaman lauseen paskalla yläaste-englannillani hänelle väsersin, kuinka on hienoa olla Tampassa ja kerroin kuinka olen Suomesta. Naureskeli vain asialle.
Eikös ole useampaan kertaan kirjoitettu, että Vegasissa on Haulan mukaan nimetty katu. Toisaalta en ole koskaan kyseistä katua koskaan nähnyt tai löytänyt mistään vahvistusta sen olemassaololle.Ei se nyt niin katastrofi olisi, kyllä tuosta Vegasistakin vielä joku Suoni-connection löydetään.
Esim. Elvistä elokuvassa näytelleellä Austin Butlerilla on suomalaisia sukujuuria. Hänen isoisoisoisänsä oli Suomesta siirtolaisena tullut Matti Sillanpää. Siinä heti yksi yhteys.
Kannattaa kannattaa Torontoa ei ole muovia ja saat ikuisen vitutuksen plus jatkoajan vittuilut päälle
Ihan kuin katselisin Ducksien peliä yli 10v takaa. Kaikki muutkin silloin vihasivat Duckseja.
Ei pysty niinkin tiedät et säkään Manua vaihdaOma vikasi. Vaihda pois
Ei se nyt niin katastrofi olisi, kyllä tuosta Vegasistakin vielä joku Suoni-connection löydetään.
Kannattaa kannattaa joukkuetta minkä kopissa kärpänen tapettiin tapettiin.Kannattaa kannattaa Torontoa ei ole muovia ja saat ikuisen vitutuksen plus jatkoajan vittuilut päälle
Kannattaa kannattaa joukkuetta minkä kopissa kärpänen tapettiin tapettiin.
Herra Bondi oon pahoillani oluella on osuutta asiaanKannattaa kannattaa joukkuetta minkä kopissa kärpänen tapettiin tapettiin.
Mä olin Darren Boyko =DMä voin kirjaimellisena namedroppailuna puolestani kertoa, että mun nimi englannin tunnilla ala-asteella 1980-luvun puolivälissä oli Stanley. Tosin myönnettäköön, että vaikka syy siihen oli kuuluisa kannu, niin se oli vasta toinen vaihtoehto. Star Warsin Luke nimittäin meni nenän edestä.
Miksi Oomi-mainokset ovat edes olemassa? Tuokaa takaisin Verisuren Sari!