Eikö kulta oo metallia eikä muovia? :)Sama täällä. Muovinen kaupunki, muovinen joukkue, äärimmäisen rumat pelipaidat, ja k-päisiä pelaajia a la Eichel, Marchessault ja Pietrangelo.
Eikö kulta oo metallia eikä muovia? :)Sama täällä. Muovinen kaupunki, muovinen joukkue, äärimmäisen rumat pelipaidat, ja k-päisiä pelaajia a la Eichel, Marchessault ja Pietrangelo.
Floridan bandwagonissa olen, mutta Vegasin voittokaan ei haittaisi. Mark Stone juhlii jokaista runkosarjamaaliakin niin antaumuksella, että haluaisin melkein nähdä, mitä sieltä tulisi Stanley Cup -voiton jälkeen.Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Suomalainen toivoo mestaruutta juuri sille (muovi)seuralle jossa ei pelaa yhtään suomalaista. My GOD. Mä häpeän!Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Ei Vegasissa missä kultakin muuttuu paskaksi.Eikö kulta oo metallia eikä muovia? :)
Tekee melkein mieli lisätä Stone tähän listaan tuosta yrityksestä ottaa Lindell mukaan äskeisessä jäähyssä, plussat vielä suoraselkäisestä kiukuttelusta kun ei saanut mitä halusi.Sama täällä. Muovinen kaupunki, muovinen joukkue, äärimmäisen rumat pelipaidat, ja k-päisiä pelaajia a la Eichel, Marchessault ja Pietrangelo.
Vegasia vastaan se on kuitenkin tällä kaudella ollut nollaprosenttinen ylivoima.Ei se 30 prosentin ylivoimakaan aina onnistu.
Original 6 vaan liigaan nii ei oo muovi seuroja prkl. Pääasia että lätkä on hyvää ja reilua.Ei Vegasissa missä kultakin muuttuu paskaksi.
Rau.Mitenhän Linkku lausuisi Jonathan Audy-Marchessaultin?
Minäkin sanon Emily Kaplania Empuksi.
Mitenhän Linkku lausuisi Jonathan Audy-Marchessaultin?
Silloin se oiskin 100-prosenttista ylivoimaa. Oli kyllä aika heikko yyvee Dallasilta. Kyllä tässä nyt kauhistuttaa että Vegas pilaa koko kauden voittamalla Stanley Cupin. Hintz ja Heiskanen, estäkää se! Ei noista muista siihen oo.Ei se 30 prosentin ylivoimakaan aina onnistu.
Pistin jo kaveripyynnön somessa.Mutta onko hän hyvä ystäväsi?
Yhtä monta kertaa kuin Pänttöös. Eli kerran finaaleissa.Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Ei tuo "niin monta kertaa" varmaan maistu esim. Toronton tai Edmontonin suuntaan. Ja onpa Dallasinkin mestaruudesta jo aikaa.Minä taas toivon näistä jäljellä olevista joukkueista Vegasille mestaruutta. Ovat niin monta kertaa olleet nyt suhteellisen lähellä.
Dallas on logonsa vaihdon jälkeen tuntunut todella muoviselta. Harvoin logon vaihto saa aikaan tuollaista tunnetta, mitä Starsin kohdalla.Suomalainen toivoo mestaruutta juuri sille (muovi)seuralle jossa ei pelaa yhtään suomalaista. My GOD. Mä häpeän!
Dallas on logonsa vaihdon jälkeen tuntunut todella muoviselta. Harvoin logon vaihto saa aikaan tuollaista tunnetta, mitä Starsin kohdalla.
Pistin jo kaveripyynnön somessa.
Keitä noi on?Olenko joskus kertonut, että Roope, Esa ja Miro ovat hyviä ystäviäni kaikki kolme? He nimittäin ovat. Olemme monet kerrat keskustelleet heidän kanssa Dallasin harjoitushallin parkkipaikalla. Tai no kerran. Mutta se olikin melkoinen kerta se.
Feikkikulta on vain statuspelleilyä. Kysy vaikka Loreenilta.Eikö kulta oo metallia eikä muovia? :)