Otteluseuranta 2.–3.2.2020

  • 6 024
  • 72

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mä muistan kun seiskaluokalla pelattiin jääkiekkoa tennispallolla, niin puolustaja laukoi ja osui mua käteen. Ei tuntunut hyvältä, joten todellakin tiedän mitä Pesce nyt kokee.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Mä muistan kun seiskaluokalla pelattiin jääkiekkoa tennispallolla, niin puolustaja laukoi ja osui mua käteen. Ei tuntunut hyvältä, joten todellakin tiedän mitä Pesce nyt kokee.
Mä olin kovempi. Me pelattiin Jäisellä tennispallolla, mä olin aina maalissa. Nää junnuaikojen pihalätkä mu(i)stelmat on aina nostalgista.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Hiugsilla on ollut tänään aika vaikea ilta"
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Columbus johtaa toisen erän jälkeen 1-3. He ansaitsevat johtonsa, mutta tässä erässä nähtiin aikamoisia roskamaaleja. Ensin Tomas Tataria ei kiinnostanut puolustaa vaikka Weber oli selvästi pinchannut ja se olisi pitänyt paikata. Tuosta ilmainen läpiajo Dupois'lle ja maali. Samainen Tatar pääsi kaventamaan kun Columbus ryssi kiekon kanssa aika hämärästi omalla siniviivalla. Peli kääntyi nopeasti ja kaunis veto Tomasilta. Blue Jacketsin syksyn pelejä oli aika tuskaista seurata, kun he harrastivat juuri tuon tyyppistä perseilyä jatkuvalla syötöllä. Viime aikoina typerät menetykset ja jatkuvat ylivoimahyökkäykset omiin ovat vähentyneet, mikä on näkynyt heti kaikissa tilastoissa.

Pricella kävi vielä huono tuuri erän loppuun kun kiekko pomppasi jotenkin hänen räpylästään maalin taakse Dubois'lle, joka pääsi iskemään erän toisensa. Montrealin paketti ei pysy taaskaan kasassa edes paria peliä putkeen, joten vieraat ovat tosiaan ansaitusti johdossa, mutta luvut voisivat hyvinkin olla 0-1 ilman pomppuja ja idioottimaisia nukahduksia..
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Sepe on aika kivikasvo haastatteluissa. Kentällä loistaa.

Sebastian Aho on NHL vastine NFL Eli Manningille. Eli kasvot näytti joka kerta samalle. Oli mies heittänyt ottelussa vaikka 5intteriä ja joutunut penkille. Taikka 5TD ja +400 yardia niin ilme oli sama.
Aho on ihan samanlainen. Oli sitten 1erässä tullut +/- tilastoon vaikka -5 ja oma joukkue häviöllä 0-8. Taikka 20min takana ja plakkarissa 3+2 niin sama hymy naamalla aina.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
No nyt oli pelimiehen maali. Upea suoritus venakolta.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Svechnikov! Nyt oli komea häkki.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Että mä diggaan Svechnikovista! Kova jätkä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Canucks on kyllä mukava joukkue. Taidanpa hypätä heidän bandwagoniin kun Sharks kyntää.

Huhhuh mikä maali sitten Pettersonilta.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Sebastian Aho on NHL vastine NFL Eli Manningille. Eli kasvot näytti joka kerta samalle. Oli mies heittänyt ottelussa vaikka 5intteriä ja joutunut penkille. Taikka 5TD ja +400 yardia niin ilme oli sama.
Aho on ihan samanlainen. Oli sitten 1erässä tullut +/- tilastoon vaikka -5 ja oma joukkue häviöllä 0-8. Taikka 20min takana ja plakkarissa 3+2 niin sama hymy naamalla aina.
Varmasti ovat kovia nuo lukemat NFL:ssä, harmi vain että en ole koskaan seurannut lajia joten ymmärrys on nolla. Mutta juuri tuota tarkoitin Sepen mediaesiintymisestä. Antaa paukkua vaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
On toi Pesce kova jannu. Kolmen kuukauden saigonia studiosta tarjottiin, ja niin vain alivoimaa vääntää kolmen kuukauden sijasta samana päivänä kolmannessa erässä.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Kas niin, jatkoaika. Nyt vain Teuvoa ja Hughesia kentälle.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pesce tosiaan kentällä, joten isoa vahinkoa ei käteen tullut.

Canucks repii pisteitä peleistä, joissa se on pelillisesti sillassa. Ihan kiva muutos verrattuna moneen lähihistorian kauteen.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Teuvo Teräväiseltä lämäri. Toistan, Teuvo Teräväiseltä lämäri. Nyt on kaikki nähty, viimeinen samuttaa valot.

Nyt on kyllä ollut paikkoja Teukalla, joista joku toinen ois voinu tehdä.

No rankkarista laitto :)
 
Viimeksi muokattu:

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Teukalta samanlainen maali kuin vuoden 2014 välierässä Kanadaa vastaan. Kova!
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
Elvis Merzlikins voittaa Carey Pricen tässä hienojen veskarien taistossa maalein 4-3 ja pitkittää voittoputkeaan jo muutaman viikon mittaiseksi. Yksi meni tosin tyhjiin, joten periaatteessa tasuri, eikä maalivahtien välille voi kyllä tänään vetää mitään eroja. Columbus on vain tällä kaudella parempi joukkue, joten he voittivat ansaitusti. Molemmille upposi yksi ikävä maali, jotka olisivat olleet otettavissa. Gavrikovin avausmaali meni jäitä pitkin ranteella ja Weber kavensi lopussa tulisella lämärillään mikä olisi myös pysähtynyt jos Elvis-mode olisi ollut kohdallaan.

Columbus jatkaa kovaa taisteluaan playoffpaikoista. Montreal saa taas alkaa katsella ketä voisi myydä epätoivoisille joukkueille. Tatar ja Kovalchuk ovat selviä tapauksia, mutta muuten tuolla ei oikein ole ketään kenellä olisi myyntiarvoa ja olisi vielä järkevää luopua..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Lisäpiste Carolinaan arpajaisista. Millerin ja Horvatin yritelmät sellaista keskivertoa Mestis-tasoa. Joka tapauksessa, piste tuolla esityksellä on aika hyvä saavutus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös