Otteluseuranta 19.–20.11.2021

  • 632
  • 5
Näköjään itse mokasin nuo päivät aiemmin, mutta tuo @Petros avaama ketju oli 18.-19.11. ja minun edellinen 17.-18.11. Palataan tämän myötä siis oikeisiin päiviin.

Tänä yönä (siis lauantaiaamuna) ohjelmassa kaksi peliä, molemmat alkavat aamuviideltä. Eli
5:00 Winnipeg @ Vancouver
5:00 Colorado @ Seattle

Sikäli kun kannatat yhtä noista joukkueista, niin ei varmaan sinällään väliä, mutta jos tykkäät seurata NHL:ää yleisemmin, niin onhan tuo vähän ikävä sattuma, että molemmat pelit samaan aikaan ja vielä "naapurihalleissa". Jos jompikumpi olisi ensi yönä ja tilalla vaikkapa ensi yön PIT-TOR, niin olisi koko yöksi seurattavaa. Mutta ei siinä, näin isossa ohjelmassa näitä sattuu ja varmaan ihan hyvät perustelut pelata näin päin.

Grubauer ja Donskoi pääsevät kohtaamaan edellisen seuransa. Itse en ole yhtään täyttä Seattlen peliä nähnyt, Donskoi taisi jossain sanoa, että vie aikansa, ennenkuin nippu hitsautuu yhteen.
 
Eipä ole Grubauer tänään maalilla, mutta ei ole siitä huolimatta kovin hyvin Seattlella alkanut. 10 minuuttia ja ainoasta ylivoimastaan soi omissa.
 

Ralph

Jäsen
Kraken saa sellaista selkäsaunaa, mitä ei ikinä ennen historiassaan kokenut.
 
Olipa typerä temppu O'Connorilta. Ethän sinä nyt jumalauta mitään polvitaklauksia lähde tekemään, kun olet 7-1 johdossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös