Otteluseuranta 18.10.2015 (Liiga)

  • 36 455
  • 430

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Blues - KalPa
HPK - JYP
Sport - Kärpät
Ässät - TPS

Ja kaikki ottelut pyörähtävät käyntiin tuossa 11 minuutin kuluttua eli kello 15:00.
 

Luxray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Telian Liiga-lähetysten laatu
Milloinkohan viimeksi on sunnuntaina ollut neljä peliä?

E: Ässien ottelussa tulee olemaan selkeästi korkein yleisömäärä. Jopa yllättävän hyvin myyty lippuja.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ripa selostamassa? Kuulostaa ihan mertarannalta. :)

Ei sillä, paras selostaja näistä ruudun jannuista.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ripa selostamassa? Kuulostaa ihan mertarannalta. :)

Ei sillä, paras selostaja näistä ruudun jannuista.
Itsekkin hetken aikaa ihmettelin, että "mitä kettua, onko Mertsi siirtynyt Ruudun palveluksiin", mutta ei sentään :)
 
Suosikkijoukkue
TPS
Sunnuntaipelejä? Melko Hockey Night -ysäriä. No, mikäpä tuossa. Toivottavasti TPSllä sama asenne kuin IFK-pelin lopulla, sillä pitäisi pisteitä tulla. Toki taso tutusti vaihdellut niin, että koomapelikin mahdollinen - harvoin TPS kahta kelpo peliä peräkkäin pelannut on.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ei saatana. Ritari selostaa.
 

Ralph

Jäsen
Waltteri Hopponen ei tee maalilla mitään ja irtokiekkoon tulee Janne Tavi. Tämän myötä JYP johtoon Hämeenlinnassa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kohtalaisen sunnuntaiterässä on ainakin Sport-Kärpät pelissä pelaajat. Onko ne darrassa?
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei saatana. Ritari selostaa.


Jep :S

Ärsyttää, kun Sillanpään ja Tjärqvistin sopimuksista puhutaan lainasopimuksina, ovat lainalla. Mistä, ei kai kummallakaan ole sopimusta muuhun seuraan, josta heidät lainattiin JYPiin kuukaudeksi. Ei ole eka eikä varmasti viimeinen kerta. Tai sitten olen itse väärässä..
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Vittu tuo Uusitalo on kujalla.....
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Kummeli on vaan ihana pelaaja. Viihdyttävää peliä kyllä Porissa so far :)
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ärsyttää, kun Sillanpään ja Tjärqvistin sopimuksista puhutaan lainasopimuksina, ovat lainalla.
Järventienkin puhui olevan lainalla Ilveksestä. Voi olla, että olen väärässäkin, mutta käsittääkseni Järventie ei ole lainalla. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös