Otteluseuranta 17.–18.5.2016

  • 2 546
  • 37

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Toinen matsi yhtää tylsää kiekkoa kuin ekakin. Ihan helvetin tylsää, varsinkin kun puhutaan läntisen konferssin finaalista.
Kaikki kunnoitus molemmille jengille, mutta tämän sarjan voittajalla ei tule olemaan mitään jakoa finaalissa, tuli vastaan sitten salamat tai pingviinit.
Ok. Luotan kyllä syvälyotaavaan analyysiisi. Sinusta jotenkin huokuu asiantuntemus.

Välitän viestin Bettmanille, että Läntisen finaalit voidaan keskeyttää ja julistaa Itäisen voittaja mestariksi.
 

Yö-Orava

Jäsen
Toinen matsi yhtää tylsää kiekkoa kuin ekakin. Ihan helvetin tylsää, varsinkin kun puhutaan läntisen konferssin finaalista.
Kaikki kunnoitus molemmille jengille, mutta tämän sarjan voittajalla ei tule olemaan mitään jakoa finaalissa, tuli vastaan sitten salamat tai pingviinit.
Koska peli ei ole tarpeeksi räiskyvää päästä päähän -meininkiä? Kyllä mun mielestä tolla Sharksin tämäniltaisella ylivoimahyökkäysten 5:1 -ratiolla haastaa kenet tahansa, vaikka Bolts eilen lähes vastaavalla meni ja hävisikin.

Parannus avauspelistä, dominoiva vieraspeli ja ehkä 2-0 johto kotiin palatessa Särjille olisi kuitenkin edellinen peli huomioon ottaen ollut jo liikaa.
 

chubster

Jäsen
Vaikea uskoa, että idästä löytyy tänäkään vuonna lännen pysäyttäjää. Oli tylsää hokia tai ei, parempaa ja voittavampaa se on lännessä. Olen pahoillani.
 

MiksuMan

Jäsen
Ok. Luotan kyllä syvälyotaavaan analyysiisi. Sinusta jotenkin huokuu asiantuntemus.

Välitän viestin Bettmanille, että Läntisen finaalit voidaan keskeyttää ja julistaa Itäisen voittaja mestariksi.

Voi nyyhky ja kyynel sentään, joku kritisoi suosikkijoukkueeni peliä.

Mutta kiitos luottamuksesta. Ei tarvitse soittaa, annetaan poikien pelata ja fanipoikien katsoa peliä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Bluesin fanit hylkäsivät jo joukkueensa!
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Voi nyyhky ja kyynel sentään, joku kritisoi suosikkijoukkueeni peliä.

Mutta kiitos luottamuksesta. Ei tarvitse soittaa, annetaan poikien pelata ja fanipoikien katsoa peliä.
En minä itke. Olen hyvin vakuuttunut asiantuntemuksestasi. Tunnut olevan suuren luokan jääkiekkoajattelija.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
mutta tämän sarjan voittajalla ei tule olemaan mitään jakoa finaalissa, tuli vastaan sitten salamat tai pingviinit.

Vähän luulen että siinä pingviinit tai salamat yllättyvät kun vastaan tulee oikeasti hyvin puolustava joukkue, on se sitten Blues tai Sharks.

Ja samalla peli päättyy 4-0, sarja 1-1. Vakuuttava esitys Sharksilta.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tästä on hyvä jatkaa San Joseen. Sieltä molemmista peleistä voitot niin sarja voi olla ohi jo viidessä.

Esitys oli ihan suvereeni. Vaikkei tällä todistetusti itäisen konferenssin superjoukkueita voida voittaa, niin sain juuri viestin korvanappiini Bettmanilta, että pelit pelataan sittenkin loppuun asti.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Vieraskaukalossa voitto ja kotiedun ryöstäminen on hyvä lähtökohta kun sarja siirtyy San Joseen. Kun napattaisi voitto kolmannesta pelistä ja näyttäisi kyllä erittäin hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös