En kyllä Bobin maaliksi sanois, kun kiekko muuttaa suuntaa metrin päässä hänestä.Hyh. Bob jatkaa epävarmoja otteitaan ja Ottawa tasoihin viivakudilla.
Jaa pitääpäs katsoa tilanne vielä uudestaan. Halvalla pääsi kyllä Ottawa tasoihin joka tapauksessa.En kyllä Bobin maaliksi sanois, kun kiekko muuttaa suuntaa metrin päässä hänestä.
Miten ihmeessä tuohon maaliin saatiin kaksi syöttäjää? Eikö Anderson muka koskenut kiekkoon? Voi olla silmät sitten jo sen verran ristissä, mutta mun mielestä koski.Andersson koomailee maalin takana ja Jenner on haaskalla. Jackets johtoon ennen taukoa.
Kosketus ei riitä vaan se pitää olla hallussa. Andersonhan yritti vain potkaista kiekko takas ränniin ja sitä ei siis tulkittu hallinnaksi.Miten ihmeessä tuohon maaliin saatiin kaksi syöttäjää? Eikö Anderson muka koskenut kiekkoon? Voi olla silmät sitten jo sen verran ristissä, mutta mun mielestä koski.
Aika ilmaiset syöttöpisteet Johansenille ja Proutille, mutta mennään näillä. Mielestäni pisteissä ja niiden synnyssä ei pitäisi olla mitään tulkinnanvaraa, mutta tämä toki vain henkilökohtainen mielipiteeni...Kosketus ei riitä vaan se pitää olla hallussa. Andersonhan yritti vain potkaista kiekko takas ränniin ja sitä ei siis tulkittu hallinnaksi.
Aika ilmaiset syöttöpisteet Johansenille ja Proutille, mutta mennään näillä. Mielestäni pisteissä ja niiden synnyssä ei pitäisi olla mitään tulkinnanvaraa, mutta tämä toki vain henkilökohtainen mielipiteeni...
Eikös tuosta Johansen ihan ansainnut pisteensä potkaisemalla kiekon Jennerille?Aika ilmaiset syöttöpisteet Johansenille ja Proutille, mutta mennään näillä. Mielestäni pisteissä ja niiden synnyssä ei pitäisi olla mitään tulkinnanvaraa, mutta tämä toki vain henkilökohtainen mielipiteeni...
Barkov lähti joo jengistä ja Panarin tilalle. Chicagoon kun löytyy luottoa niin myös Toews löytyy jengistä, Kaneen kun ei riittänyt saldo...Hockey GM? Minulla kiittääpi.
Kai löytyy Artemi? Huhheijaa miten jätkää ostettu ja tehnee hatun.
Mikäli potkaisi niin ehdottomasti ansaitsi. Mä koitan tässä sängyssä alkaa nukkumaan huomisen työpäivän takia ja puhelimen avulla katselen Viaplaysta, niin näemmä meni potku ohi. Täytynee katsoa tuo koko tilanne vielä uudestaan.Eikös tuosta Johansen ihan ansainnut pisteensä potkaisemalla kiekon Jennerille?
Kai löytyy Artemi? Huhheijaa miten jätkää ostettu ja tehnee hatun.
Olit muuten kohtuu lähellä viiä sen hattutemppu-potin, mut Pacioretty ampu ohi tyhjästä maalista jotain 5 sekkaa ennen pelin loppua.
Ei me sentään kahta tuplaa hatuks lasketa :)Haha joo, huomasin viestisi ja täytyi oikein katsoa se loppu ottelusta. Laskettasko kaks tuplaa hatuks?