Otteluseuranta 11.–12.11.2015

  • 8 878
  • 143

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Vittu, Letang numeroista päätyyn ja vastahyökkäyksestä tasoitus.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Joo, hieno maalintekijän maali!
Ihan tyylikäs suoritushan se oli. Toi kiekon ylös, jätti Kesselille ja ajoi itse maalille. Noinhan ne maalit tehdään.

Ja Määttä koppiin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ja Weisella jalka paskaksi, kyllä nyt jätkiä tippuu.
 

Hasselbaink

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, NHL
Joo ei siinä ihan hyvä suoritushan se oli ja itse hyökkäyksen käynnisti ja tilanteen alusti, mutta olihan tuo maali maalina kuitenkin verrattavissa Sundinin persepomppuihin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ei vittu Crosby, hahah
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Nick Kypreos peitti just Darren Pangin maalivahdin räpylällä..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Sitä seurannut Pangin kikatus sai kyllä hymyn naamalle.
No joo, mut vähän väkinäiseltä kuulosti. Silmälasipäisen kasvoille ei pitäisi painaa mitään, mua ainakin vituttais kun rillit menis huonosti. Toisaalta, kun on Nick Kypreos, niin voi tehdä mitä vaan.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kyllä se nyt tosiaan näyttää siltä, että Määttä nostettu Letangin pariksi. Hyvä.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Kyä niitä paikkoja kerettiinkin tuhlata, mutta menihän se.

E. Letangille merkintä plussarakkeeseen! Sitä se Määttä teettää..
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ja ylivoimalle 2min ennen loppua! Se on kyllä varma, ettei Penguins tee ylivoimamaalia, mutta jospa omissakaan ei soisi.
Viidessä pelissä putkeen tehnyt. Nyt vielä jatkoajallakin pääsee kokeilemaan.

Ei vaan mee tolppaa lähemmäs. Malkinilla joku retee 3min vaihto loppuun, ei jaksanut edes vetää enää.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Viidessä pelissä putkeen tehnyt. Nyt vielä jatkoajallakin pääsee kokeilemaan.
Olin kyllä tietoinen tuosta, mutta yv ei ole missään vaiheessa ollut kovinkaan kummoisen näköistä. Tuskinpa tuolta ajaltakaan yv% on ollut mitenkään erityisen hyvää.

Tosin nyt yv pyöri ihan hyvin, paikkoja tuli mutta viimeinen silaus jäi uupumaan. Parempaan päin kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös