Oon kyl liia vanha jonneks, sori vaa.Nyt ois hyvä paikka @FASlapsi tulla kertomaan miten asiat menee näille jonneille!!
Eihän teksti-tv:tä nykyaikaisempaa ole. Etusivu kertoo kaiken mitä uutisista tarvitsee tietää. Ja sivu 235 kaiken urheilusta.Oon jo sen verran nykyaikainen ettei oo tullu mielee ees mikää teksti-tv.
Tähän pakko kompata, että en oo enää aktiivisesti käyttänyt teksti tv:tä ainakaan reiluun 10 vuoteen. Kaikki urheiluun liittyvä löytyy mulle nykyisin flashscoren kännykkä appista.Oon jo sen verran nykyaikainen ettei oo tullu mielee ees mikää teksti-tv.
Raportoitu vihapuheena!!Tähän pakko kompata, että en oo enää aktiivisesti käyttänyt teksti tv:tä reiluun 10 vuoteen. Kaikki urheiluun liittyvä löytyy nykyisin flashscoren kännykkä appista.
No sitä minäkin pääasiassa käytän tulosten seurantaan.Tähän pakko kompata, että en oo enää aktiivisesti käyttänyt teksti tv:tä ainakaan reiluun 10 vuoteen. Kaikki urheiluun liittyvä löytyy mulle nykyisin flashscoren kännykkä appista.
Eikä ku nyt aloitat vittuillaksesi jokaikisen otteluseurantaketjun, ja aina tolla formaatilla mitä tähänkin laitoit. Oppii kitisijät olemaan!Oli sit vika kerta ku yritän näitä otteluseurantoja aloittaa.
Ensi jaksossa Siim Liivik kyselee Pentti Lundin haudalla että mikä oli Pentin lempinimi pukukopissa.Sim Liivik, tuo NHL-legenda, haastattelee Jussi Jokista, jonka viimeisimmästä NHL pelistä on noin kuutisen vuotta. On kyllä laadukasta erätauko-ohjelmaa.
Ilmeisesti laadusta kannattaa maksaa.Meil massihenkilöillä on sentää Bambi ja Ossi
No täähä se ois vaivattominMitäs jos laittaa ottelukierrosseurannan avaukseen vaan laiskasti linkin Teksti-TV:n sivulle 235?
Sitä seuraavalla kerralla voisi olla Seppo Repo, Tami Tamminen ja Pekka Rautakallio kerääntyneenä Leuka Monosen haudalle muistelemaan Phoenix Roadrunnersin aikoja, kun Suomi-pojat valloitti Pohjois-Amerikan kiekkokaukalot.Ensi jaksossa Siim Liivik kyselee Pentti Lundin haudalla että mikä oli Pentin lempinimi pukukopissa.
Minun käsi on ylhäällä. Floridan ois pitänyt tehdä parit maalit noista paikoistaan, eikä Bostonin pitäisi johtaa.Pastrñák vie Bruinsin johtoon, yllättyneet käsi ylös :D