Otteluseuranta 10.–11.5.2022

  • 7 183
  • 182
Sarjan historian tietäen, Toronto on pahasti kusessa nyt. Veikkaan, että Tampa tekee ainakin kuusi maalia tänään.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Torontolla oli 0-0 tilanteessa ylivoima. Ei maistunut. Nyt Tampa johtaa 0-2. Mitäs se Br. Lion #79 sanoikaan niistä erikoistilanteista?

Siinäkin paras maalipaikka oli Tampalla. Aika selkeä on tuo kuvio että Marner ottaa oikealta tyhjät pois ja kääntää selän takaa keskelle.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Sinisellä kärkkyjä kaivaa verta nenästä nyt rotontolle.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ja sukellus. No ei puhuta tuomareista, kun ne ei näitä ratko.
Minä oon nyt seurannu jonkun aikaa sinun kirjoituksia tänne otteluketjuihin ja muualle NHL:n puolelle, niin aika paljon sinä valitat tuomareista. Kyllä minustakin omaa joukkuetta kohdellaan monesti väärin, mutta ei kai nyt joka toinen tilanne voi olla vääryys sinun lempijoukkuetta kohtaan?
 

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Minä oon nyt seurannu jonkun aikaa sinun kirjoituksia tänne otteluketjuihin ja muualle NHL:n puolelle, niin aika paljon sinä valitat tuomareista. Kyllä minustakin omaa joukkuetta kohdellaan monesti väärin, mutta ei kai nyt joka toinen tilanne voi olla vääryys sinun lempijoukkuetta kohtaan?
No jos alivoimalla pelataan pakki pois pitämällä mailasta kiinni? Pitkän aikaa.
 
Minä oon nyt seurannu jonkun aikaa sinun kirjoituksia tänne otteluketjuihin ja muualle NHL:n puolelle, niin aika paljon sinä valitat tuomareista. Kyllä minustakin omaa joukkuetta kohdellaan monesti väärin, mutta ei kai nyt joka toinen tilanne voi olla vääryys sinun lempijoukkuetta kohtaan?
Mitä näitä playoffeja olen seurannut, väitän sellaisen ainakin 14 kotiyleisöä nähneeni, niin joka ainoassa paikassa tuomarit ovat olleet ihan paskoja. En ole ihan varma, että onko puhdasta sattumaa, että tuo palaute on monesti annettu kun kotijoukkue on saanut jäähyn / kun vierasjoukkue ei ole saanut jäähyä, mutta silti.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mitä näitä playoffeja olen seurannut, väitän sellaisen ainakin 14 kotiyleisöä nähneeni, niin joka ainoassa paikassa tuomarit ovat olleet ihan paskoja. En ole ihan varma, että onko puhdasta sattumaa, että tuo palaute on monesti annettu kun kotijoukkue on saanut jäähyn / kun vierasjoukkue ei ole saanut jäähyä, mutta silti.
Tämän kirjoittajan tuomariviestit menee kyllä pitkälle runkosarjaankin. On tosi, että pleijareissa on ollu monessa sarjassa ihan hemmetin kummallisia tuomioita tai viheltämättä jättämäsiä, ei siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös