Otteluseuranta 10.–11.12.2022

  • 1 456
  • 20
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tänä iltana/yönä tarjolla yhteensä kahdeksan peliä ja kattaus näyttää tältä

20:30
Senators @ Predators

21:00
Red Wings @ Stars

23:30
Panthers @ Lightning

2:00
Kings @ Canadiens
Sabres @ Penguins
Flames @ Maple Leafs

2:30
Hurricanes @ Islanders

5:00
Wild @ Canucks
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Aika karsea avauserä ollu Dallasilta. Otterin ansiosta Detroit johtaa vain 1-0

Edit: jinx jinx
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Miten toi Gurianovin maali ei muka ollut paitsio? Marchment peippaili siniviivalla ja mun mielestä #34 oli viivan yli ennen kiekkoa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Vähän uninen peli Dallasissa, nyt vähän parempi vaihe kun ei tullut katkoa 15 sekunnin välein. Vitonen jäljellä, 2-2 edelleen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nuhainen kolmas erä ja jatkoaika.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt oli Larkinilta kyllä emämunaus.
 

ipaz

Jäsen
Nyt on väriä jäällä Floridan paikallisessa, mun molemmat joukkueet vetää Retro-paidoilla.

Jostain syystä kun näen nuo Tampan salamapaidat, niin tulee mieleen Alexander Selivanov.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
En kyllä muista milloin Hedmanilla on viimeksi ollut näin vaikea alkukausi. Koko ajan tulee aivan yksinkertaisia virheitä. Äskenkin väärä pelinluku on Floridalle 2-1-yv-hyökkäys.
 

Dragunov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
En kyllä muista milloin Hedmanilla on viimeksi ollut näin vaikea alkukausi. Koko ajan tulee aivan yksinkertaisia virheitä. Äskenkin väärä pelinluku on Floridalle 2-1-yv-hyökkäys.
Luistelu on myös tosi vaikean näköistä, haluisi uskoa että se on joku vamma mutta voihan tuo olla että ikä ja kilometrit alkaa painaan.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Luistelu on myös tosi vaikean näköistä, haluisi uskoa että se on joku vamma mutta voihan tuo olla että ikä ja kilometrit alkaa painaan.
Tuosta on helppo olla samaa mieltä. Pitää varmaan jatkaa Tampan kausiketjussa, mutta tosiaan itse olen vähän tarkemmalla silmällä pyrkinyt katsomaan Hedmanin touhua mikä siinä mättää eniten ja miksi.
 

ipaz

Jäsen
Luistelu on myös tosi vaikean näköistä, haluisi uskoa että se on joku vamma mutta voihan tuo olla että ikä ja kilometrit alkaa painaan.
No ei nyt 31-vuotiaalla pakilla vielä ikä paina. Pakko olla jotain vammaa. Pelannut kuitenkin tälläkin kaudella ka. 24min / ottelu. Nyt tuntuu ettei ole ollut jäällä moneen vaihtoon. Ei edes ykkösalivoimassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös