Otteluseuranta 1.–2.9.2020

  • 1 565
  • 18

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Molemmat yön ottelusarjat katkolla. Islanders johtaa Flyersia vastaan 3-1 ja Golden Knights taasen Canucksia vastaan 3-1.

02:00 Flyers - Islanders
04:45 Golden Knights - Canucks
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Mulla on sellanen mukava kutina vatsanpohjassa että Flyers voittaa tänään ja saadaan yksi game kutonen idänkin puolelle. Aion luottaa tähän kutinaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tosiaan, 27 vuotta Islandersien ed. konferenssifinaalista 1993. Turgeon, Steve Thomas, Ray Ferraro, Malahov, Kasparaitis, Travis Green, Hogue, Krupp, Glenn Healy...nostalgisia nimiä Pro Hockeysta, Änäri-peleistä ja lätkäkorteista.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hehe! Mutsi vielä odotti mua viimeisillään silloin kun Islanders viimeksi nähtiin näissä kemuissa neljän parhaan joukkueen joukossa. Onhan tuosta tosiaan tovi aikaa.
 
Islanders ollut konferenssifinaaleissa viimeksi 27 vuotta sitten. Johan on sitten aikakin voittaa tänään ja katkaista kuiva putki.

Peliesitysten puolesta täysin mahdollista. Barry Trotz on velho joka tosiaan tietää mitä tekee ja miten homma hoituu just näissä playoff-peleissä. Häneltä löytyy Cupin voitto Washingtonin peräsimestä joten valmensi nimekkäämmän joukkueen loppuun asti, kuin mitä nimiä katselemalla koutsaa nykyään. Joukkue tekee työtä käskettyä eikä anna periksi yhtään.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Luulen että Isles menee tästä sarjasta vielä jatkoon. Kutisee vaan siihen tyyliin että se tapahtuu vasta kuudennessa tai kenties peräti seitsemännessä pelissä. Flyers on myös kova jengi. Todellakin parempi mittari saarelaisille kuin tämänkeväinen Capitals.

Niin, kristallipallo tosiaan kertoi että tämän yön voittajat ovat Flyers ja Golden Knights. Sori, nyt mä spoilasin koko homman.

EDIT: Eikun Punis näköjään spoilasikin ton jo heti tän ketjun alussa. Vannon että en lukenut! Luotin täysin omaan vaistooni.
 
Viimeksi muokattu:

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Huumorijäähyt tasan 1-1.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Huutelen vähän vieraisiin pöytiin, mutta kuvitelkaa, jos Kevin Hayesilla olisi edes hieman enemmän vauhtia luistelussaan.
 

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
Ja saarelaiset tasoihin.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
ISLANDERS TASOITTAA!! 3-3!! Ahaaaaaaaa!! Vau mikä temppu, olen vaikuttunut, hyvin vaikuttunut. Hyvä Islanders!
Muina vuosina en olisi uskonut tällaisiin nousuihin, mutta jotain upeaa on tämän kauden jengissä.
 

Kheldaur

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Leijonat, (Saipa).
On tämä Flyers kyllä yksi huonoimmista jääkiekkojoukkueista koskaan. Ei voi ymmärtää tuota munimista.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Andy Greenen blokki ja siihen perään syötönkatko. Siinä oli jotakin kaunista.
 

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
On tämä Flyers kyllä yksi huonoimmista jääkiekkojoukkueista koskaan. Ei voi ymmärtää tuota munimista.
Kaukana huonoimmasta, Isles on aika pirun hyvä tällä hetkellä, vähän saatiin siimaa vielä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jos silmätesti olisi luotettava, väittäisin Vegasin vievän lukemin 4-1. Mutta koska NHL:n playoffeissa ei oo mitään väliä miltä se peli näyttää, niin tästähän voi tulla vielä vaikiaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Joo ei ihan vastaa pelitapahtumia Canucksin voitto, mutta tää on pleioffhokii hei. Eiköhän seuraavassa matsissa Vegas tuhoa, ei tuo nyt kovin kaksiselta nipulta vaikuta, vaikka kivan tehokkaita ovat ja kääntävät peliä nopeasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös