Otteluseuranta (Ässät)

  • 472 897
  • 7 184
Tila
Viestiketju on suljettu.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Tottakai menee tunteisiin ja kuuluukin.

Joo, oli siinä vähän yhtä sun toista. Toki, pelillisesti voi olla huolta mikäli Hirvonen sai yhtään pahempaa osumaa ja verilammikosta kaavittu Otto palailee luoja ties koska.

Henkinen nitkahdus, maalit juoksi omiin, Repo kunnon tuuletukset 0-7 maaliin, Pospisil samaten lähetti terveiset jokaiseen katsomonosaan poistuessaan kaukalosta.

Oli kaikkinensa vittumainen ehtoo.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelin aikaisen naureskelun jälkeen Virta lähti vastahyökkäykseen, Selin näki selittelyn läpi.
Hyvä syväanalyysi. Ohitetaan täysin toisen kommentit. Pelin aikainen naureskelu? Missä naureskeli? Lähetä naureskelusta klippi. Itse en nähnyt mitään naureskelua. Aikamoisia salaliittoteorioita. Varmaan pian joku tietää Virran ajatelleen, että hyvin taklattu.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Henkinen nitkahdus, maalit juoksi omiin, Repo kunnon tuuletukset 0-7 maaliin, Pospisil samaten lähetti terveiset jokaiseen katsomonosaan poistuessaan kaukalosta.

Repo ja tuuletuksensa maalin jälkeen pisti kyllä vituttamaan, joku toinen olisi kuitannut tuon maalin pienellä käden nostelulla, mutta tämä persereikä veti kunnon shown päälle. Oksettava tyyppi.

Popsicle nyt on oma vajaa itsensä, kuten aiemminkin. Kaveri ei käy täysillä ja se on nähty jo moneen kertaan.

Oli kaikkinensa vittumainen ehtoo.


Tämä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, oli siinä vähän yhtä sun toista. Toki, pelillisesti voi olla huolta mikäli Hirvonen sai yhtään pahempaa osumaa ja verilammikosta kaavittu Otto palailee luoja ties koska.

Henkinen nitkahdus, maalit juoksi omiin, Repo kunnon tuuletukset 0-7 maaliin, Pospisil samaten lähetti terveiset jokaiseen katsomonosaan poistuessaan kaukalosta.

Oli kaikkinensa vittumainen ehtoo.

Pelillisesti isoin huoli on juurikin näissä kahdessa nuoressa lahjakkuudessa.

Ei ole ensimmäinen kerta kun pahaa loukkaantumista seuraa pelin sekoaminen.
 

Sauli2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kotiuduttu pelistä ja eipä ole aikohin näin paha olo ollut pelissä. Tulkoon nyt sitten mitä kieltoja tahansa, mutta täytyy sanoa, että senverran meni peli tunteeseen, ja se vitun vajakkiraumalaisten porukka B5? katsomossa. Oli ihan saatanan sian näköinen se läskihomo, jolla Kauvosaaren paita päällä. En ole oksettavampaa tyyppiä ikinä nähnyt. Huuteli kyllä ihan törkeyksiä koko ajan. Ymmärrän kyllä nyt täydellisesti raumalaisen sielunelämän kun kuunteli tätä jätekasaa...hyi vittu.

Toisekseen, vielä torstaina juttelin yhden raumalaisen kanssa ja hänellekin sanoin, että minun toiveissa olisi, mikäli Ässät ei 4 joukossa ole, niin mitaleista pelaisivat Hifk, Ilves, Kookoo ja Lukko. Tämä ilta kyllä muutti kaiken. Mä en tolle paskaraumahomolukolle toivo muutakuin pelkkää paskaa ja että esim. vaikka Tappara lyö naulan keväällä lugu kaudelle. Haistakaa raumo paska.
Mikä vittu noita porilaisia vaivaa.. (Reijo Mäki: Vares)
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Virta hoiti tyylikkäästi pelinjälkeiset haastattelut ja sitten tulee Atu Selin lässyttämään jostain dream teamista ja telomisista. Tuon korkean mailankin sai käännettyä joksikin tahalliseksi teoksi. Melkoinen pelle. Itse käskytti Niemeläisen telomaan Danforthia, mutta osuikin Liedekseen. Tämä vässykkä ei saanut edes selän puolelta Danforthia telottua. Sitten joku Atte Mäkinen riehuu ja huitoo ja samalla Marttinen ottaa taklauksia vastaan erittäin vaarallisen näköisesti.

Tyylitön pressi Seliniltä.
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Virta hoiti tyylikkäästi pelinjälkeiset haastattelut ja sitten tulee Atu Selin lässyttämään jostain dream teamista ja telomisista. Tuon korkean mailankin sai käännettyä joksikin tahalliseksi teoksi. Melkoinen pelle. Itse käskytti Niemeläisen telomaan Danforthia, mutta osuikin Liedekseen. Tämä vässykkä ei saanut edes selän puolelta Danforthia telottua. Sitten joku Atte Mäkinen riehuu ja huitoo ja samalla Marttinen ottaa taklauksia vastaan erittäin vaarallisen näköisesti.

Tyylitön pressi Seliniltä.
Mistäs muuten saitte päähänne että Niemeläinen yrittäisi jollain tapaa noutaa Dannorthia?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mistäs muuten saitte päähänne että Niemeläinen yrittäisi jollain tapaa noutaa Dannorthia?

SBA ei pelaa enää Ässissä, nyky-Ässissä ei ole ketään noutajia tai sikailuun haluavia pelaajia. On siellä toki Sika-Mäkinen mutta tämä teletappi keskittyy vain räksyttämiseen ja haukkuva koira ei tunnetusti pure
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Älä kiittele, raumalaiset eivät tunnetusti pelikieltoja saa vaikka millaista scheissea heittäisivät muiden joukkueiden osioissa. Jokainen voi funtsia, että miksi näin.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Aivan vitun sama mulle, näkyykö Telian nauhoilla vai ei ja mitä uskot. Itse olin hallilla, enkä ole mitään kuvamateriaalia pelistä katsonut.
Edit. Paitsi lehdistötilaisuuden.
Niin, sitä minäkin. Aiemmin vaan sanoit, että Virta naureskeli pelaajan loukkaantumiselle. Et edes nähnyt Virran reaktiota tilanteen jälkeen.

Seuraavaksi voit kertoa, että missä vaiheessa Virta naureskeli lehdistötilaisuudessa pelaajan loukkaantumiselle? Itse katsoin sen pariin kertaan ja Virta ei naureskele pelaajan loukkaantumiselle. Jos jollekin hymähtää niin Selinin avautumiselle. Sen avautumisen aikana ei Selin ei edes maininnut pelaajan loukkaantumista tai sitä tapahtumaa.

Miksi kirjoittaa jotain paskaa, joka ei pidä edes paikkansa? Ai niin, sulle aivan vitun sama. Miksi pilata hyvää tarinaa totuudella?
 

apkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT , Leijonat, Liverpool, Real Madrid
Niin, sitä minäkin. Aiemmin vaan sanoit, että Virta naureskeli pelaajan loukkaantumiselle. Et edes nähnyt Virran reaktiota tilanteen jälkeen.

Seuraavaksi voit kertoa, että missä vaiheessa Virta naureskeli lehdistötilaisuudessa pelaajan loukkaantumiselle? Itse katsoin sen pariin kertaan ja Virta ei naureskele pelaajan loukkaantumiselle. Jos jollekin hymähtää niin Selinin avautumiselle. Sen avautumisen aikana ei Selin ei edes maininnut pelaajan loukkaantumista tai sitä tapahtumaa.

Miksi kirjoittaa jotain paskaa, joka ei pidä edes paikkansa? Ai niin, sulle aivan vitun sama. Miksi pilata hyvää tarinaa totuudella?
Ei ole kyse lehdistötilaisuudesta, vaan suorassa lähetyksessä Telian näyttämässä kuvassa lukon vaihtoaitiosta tilanteen jälkeen.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jännä juttu, että tappio Lukolle ei vituta enää yhtään, koska peli oli merkityksetön kun Tappara ja Ipa voitti omat pelinsä, mutta Hirvosen ja erityisesti Kivenmäen telominen vituttaa. Voi veljet sitä henkeä, mikä kevään pleijareissa olisi, jos nämä joukkueet vielä kohtaisi.
 

Pataatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata, rispektit Saipalle ja Spåralle. TML
Kyllähän Selinin käytös lehdistötilaisuudessa kertoi kaiken oleellisen Pekka Virrasta. Siis siitä kaksinaamaisuudesta mitä Virta esittää. Täydet 10 pistettä Atulle, että toi asian esiin.

Itse pelissä Lukko teki kaksi hienoa maalia ja Hirvosen sekä Kivenmäen telomisten myötä peli oli Padalta käytännössä ohi. Nämä pospisiilin käyttäytymiset Kivenmäen loukkaantumisen jälkeen olivat todella irvokkaita.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Pospisil kävi tänään(kin) kuumana mutta tätä ei osattu hyödyntää oikein. Lisää tökkimistä ja tönimistä ja mies olisi syyllistynyt ulosajoon johtavaan rikkeeseen. Nämä ovat pieniä asioita, mutta taitavat joukkueet ja valmennus osaavat hyödyntää tälläisiä tilaisuuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös